PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گفتگویی از جنس موفقیت در آموزش عالی صنعت چاپ

 آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در راستای پخش برنامه های زنده خود از شبکه اجتماعی اینستاگرام به سراغ یکی از دانشجویان موفق رشته چاپ درکشور ایران و آلمان رفته است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، صنعت چاپ با توجه به توسعه درابعاد و بخش های مختلف توانسته است جایگاه بسیار پراهمیتی در دنیای امروز به دست آورد، در این بستر به وسعت دنیای کنونی آموزش حین خدمت با توجه به پیشرفت مداوم این صنعت از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

کشور آلمان با توجه به مرکزیت و داشتن حدود 20 درصد از سهم صنعت چاپ جهان بعنوان مهد چاپ شناخته شده است هر ساله پذیرای دانشجویانی از سراسر جهان است.

از اوایل دهه ۸۰ شمسی توجه به صنعت چاپ در حوزه آموزش آکادمیک بیشتر و بیشتر شد و پس از ایجاد یک مرکز دانشگاهی دانشچویانی پیدا شدند که برای پیشرفت و افزایش دانش در صنعت چاپ پا را فرارتر از مرزها ایران گذاشتند.

دربرنامه شنبه سوم خرداد 1399 به سراغ سعید مددی خواهیم رفت؛ دانشجویی که ازدانشکده چاپ تهران توانست به دانشگاه فنی مهندسی کمنیس آلمان راه یابد.

در پنجمین برنامه آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به گفتگو با یکی از موفق ها در حوزه تحصیلات آکادمیک صنعت چاپ خواهیم رفت تا از مزیت و چند و چون این سفر پرماجرا و فعالیت اکنون وی آگاه شویم.

برنامه گفتگوی از جنس موفقیت شنبه ساعت 21 از پیج آژانس خبری چاپ و بسته بند ایران به آدرس: papna.ir پخش خواهد شد.

در دنیای امروز صنعت و اقتصاد یکی از مهم ترین بحث ها آموزش حین خدمت است، ما در آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران تلاش می‌کنیم تا راهکارهای مناسب برای توسعه آموزشی صنایع چاپ و بسته‌بندی این را معرفی و ارائه نماییم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه