PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

از آمارهای بروز مواد مصرفی تا برگزاری سومین کنفرانس بین المللی لیبل ایران

بابک عابدین دهمین میهمان برنامه آموزشی هفتگی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران بود. در این برنامه برای اولین بار به موضوع مهم ملزومات مصرفی و نقش آن در کمیت و کیفیت محصول چاپی پرداخته شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، عابدین با تکیه به آمارهای بین المللی بزرگترین بازار مصرف درحال رشد را خاورمیانه و بزرگترین بازار کنونی ملزومات مصرفی را منطقه شرق آسیا برشمرد.

همچنین در این برنامه نگاهی دقیق به اهمیت و جایگاه ملزومات مصرفی صنعت چاپ در اِشل بین المللی و کشور ایران انداخته شد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران از توان تولید داخل در بخشی از ملزومات مصرفی صنعت چاپ خبر داد که اکنون به بازارهای منطقه ایی نیز صادر می گردند.

وی همچنین در بحث ادامه فعالیت های آموزشی خبر برگزاری سومین سمینار بین المللی لیبل و بسته بندی های کوچک و برگزاری دوره ویژه بازاریابی بین المللی را با همکاری اتاق بازرگانی تهران داد.

در این برنامه ۹۲ نفر بصورت آنلاین بازدید کننده بودند و نکته قابل توجه دهمین برنامه آموزشی اتحادیه صادرکنندگان عدم ثبت و امکان بازپخش بود. عدم امکان باپخش بلافاصله با اعتراض اعضای پیج مواجه شد که بر این اساس نظر سنجی تهیه و منتشر شده که تا کنون از 260 نفر شرکت کننده ۸۰درصد به ذخیره و امکان باز پخش رای داده اند.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران پیشروترین تشکل صنعت چاپ و بسته بندی است که نگاه کاربردی به آموزش را در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه