PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

معرفی اعضای هیئت داوران جایزه نوآوری صنعت فلکسو

شرکت میراکلون (کداک سابق) از سال ۲۰۱۸ جوایز نوآوری فلکسو (Flexo Innovation Award) را پایه گزاری کرده است. در این رقابت ها هیئت داورانی از متخصصان برجسته و دست اندرکاران صنعت فلکسو بهترین کارهای چاپی فلکسو را که از سراسر جهان به میراکلون ارسال می شود انتخاب کرده و جوایزی به تولیدکنندگان این آثار چاپی اعطا می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هریک از اعضا تخصص ویژه ای در یکی از بخش های صنعت چاپ فلکسو دارد و هرکدام در عرصه های مختلف از جمله خلاقیت، انتقال یک کار چاپی از یک فرآیند به فرآیند فلکسو، کارآیی گردش کار تولید چاپی و تعهد به استفاده از روشهای دوستدار محیط زیست به خالقان اثر چاپی امتیاز می دهند.

اعضای هیئت مدیره امسال شامل لائورل برونر (انگلیس، مشاور و روزنامه نگار و سردبیر سایت های اینترنتی Digital Dots، Verdigris و Spindrift، ماتیو دانیلز (انگلیس) مدیر بخش خلاقیت در تولید آرث ورک های برجسته در شرکت یونی لیور، استفانو داندره (ایتالیا)، متخصص چاپ صنعتی، کای لانکینن(فنلاند) شریک اجاره و از مالکان شرکت Marvao ltd، کن مک گوایر (آمریکا) پژوهشگر شرکت پراکتراند گامبل، جیسون گودی (استرالیا) مدیر بخش بسته بندی گروه Reece و دکتر چیپ تونکین (آمریکا) رییس بخش ارتباطات گرافیکی در انستیتو طراحی بسته بندی و گرافیکSonoco می شوند. رییس هیئت داوران کریستوفر هورتن معاون سابق شرکت SGS است.

اما شولتهائر مدیر ارشد بازاریابی میراکلون می گوید: " در عرصه بازار چاپ فلکسو شرکت های خلاق از طریق فرآیندهای تولیدی خود روندهای تکنولوژی فلکسو را حتی در دوران دشوار کنونی بهبود می بخشند. در میراکلون ما می خواهیم زحمات این شرکت و خلاقیت های آنان را در عرصه چاپ فلکسو ارج نهیم. به همین دلیل ما امسال نیز جوایز جهانی نوآوری فلکسو را برگزار می کنیم و به شرکت هایی که از فرآیند فلکسو برای گشودن افق های تجاری جدید در سراسر جهان استفاده می کنند دعوت می کنیم تا در این رقابت ها شرکت کنند. از طریق این رویداد ما نه تنها از این شرکت ها تقدیر می کنیم بلکه تجارب انگیزه بخش آنها را نیز در اختیار دیگران قرار می دهیم.

میراکلون از تاریخ ۱۵ سپتامبر کارهای ارسالی را برای شرکت در این رقابت ها می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید www.transformingflexo.com مراجعه کنید./همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه