PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارایه مرکبهای قابل بازیافت افست و فلکسو

سیگورک تولید کننده صاحب نام مرکب در جهان دو نوع مرکب قابل بازیافت برای چاپ افست و یو وی فلکسو به بازار عرضه نموده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، طبق دستورالعمل قوانین بازیافت اتحادیه اروپا و همچنین دستورالعمل کاهش ضایعات بسته بندی و بسته بندی CEمحصولات ارایه شده سیگورک قابلیت بازیافت بسته بندی کاغذ و مقوا روکش UV را افزایش می دهند و در ساتای سیاست های حفظ نحیط زیست فعال خواهند بود.

مهم است که فیلم های جوهر و لاک الکل در طی فرآیند بازیافت به ذرات کوچک آبگریز (ضد آب) تقسیم شوند تا جدا شوند و به راحتی از الیاف بستر جدا شوند. با این حال ، جوهرهای ماورا بنفش استاندارد معمولاً قابلیت انعطاف پذیری بسیار ضعیفی را نشان می دهند زیرا آنها یک لایه جامد ، شیمیایی و مکانیکی تشکیل می دهند که به شدت به فیبر سلولز متصل است. حذف آنها در طی فرآیند بازیافت و در نتیجه ایجاد لکه های بزرگ رنگ در کاغذ بازیافت شده دشوار است.

بر اساس سری مرکبهایUV / LED UVسیگورک که در سال 2019 راه اندازی شد ، متخصصان این شرکت سری دیگری از مرکب افست UV را تهیه کرده اند که مخصوص چاپ افست و بسته بندی برنامه های غیر غذایی طراحی شده است. این محصول در مقایسه با قابلیت انعطاف پذیری مرکبهای افست ورقی مورد استفاده در صتایع غدایی خوراکی معمولی مبتنی بر روغن دارای خواص deinking است.

مرکب Sicura Plast SP همچنین دارای استحکام رنگی بالا و همچنین چسبندگی خوبی بر روی لایه های جاذب و غیر جاذب است. این به طور خاص برای دستیابی به استفاده از قابلیت های بسیار بالای در مقواو ایندربرد داراست.

قابلیت انعطاف پذیری Sicura Plast SP به تنهایی ، و در ترکیب با مرکبهای یو وی فلکسو ، با استفاده از روش INGEDE 11 ، استاندارد صنعت رسمی تایید شده برای آزمایش deinking ، ثابت شده است.

توماس گلاسر رئیس فن آوری سیگورک در این باره گفت: مرکبهای یو وی فلکسو ما قابل بازیافت هستند. این به ما امکان می دهد تا به چاپگرهای تجاری و بسته بندی بسته کامل جوهر افست UV قابل بازیافت به علاوه لاک الکل ارائه دهیم. یک مثال بسیار خوب از استراتژی اقتصاد مدور سیگورک ، که مشتریان ما را قادر می سازد تا پایدارتر شوند - در این مورد با افزایش قابلیت بازیافت کاغذ مقوا.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه