PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری نمایشگاه آنلاین همزمان دروپا

برگزارکنندگان نمایشگاه دروپا به تازگی اعلام کردند که همراه با نمایشگاه دروپا ۲۰۲۱ یک پلت فورم آنلاین نیز عرضه می‌کند. این پلت فرم از ماه اکتبر در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این پلت فرم اینترنتی یک کانال ارتباطی دیگر در اختیار غرفه گزاران و بازدیدکنندگان قرار می دهد. این شامل پورتال بخش های مختلفی چون Exhibition (نمایشگاه)، Conference (کنفرانس) و ایجاد ارتباط (Networking) می شود. هدف از ایجاد این پورتال نزدیک کردن اعضای جامعه جهانی چاپ به یکدیگر است. این پورتال که drupa preview نام دارد که تبادل اطلاعات را تا زمان برگزاری دروپا در آوریل ۲۰۲۱ تسهیل می کند. در طول برگزاری نمایشگاه نیز این پورتال اطلاعات بیشتر دیگری در اختیار دست اندرکاران و دوستداران دنیای مرکب و کاغذ قرار می دهد. دروپای ۲۰۲۱ را دروپای هیبرید نیز می نامند زیرا علاوه بر حضور فیزیکی، بازدیدکنندگان می توانند از طریق آنلاین نیز رویدادها و اخبار دروپا را دنبال کند. در بخش Conference Area، کاربران می توانند سخنرانی ها، ویدیوها و مصاحبه ها را ببینند و تا قبل از برگزاری نمایشگاه ایده خوبی از آنچه قرار است در نمایشگاه رخ دهد پیدا کنند.

در بخش Exhibition Space بازدیدکنندگان می توانند آنچه را که قرار است در نمایشگاه به نمایش در آید، ببینند. در بخش Networking Plaza شرکت ها با کسانی مایلند با آنها ارتباط برقرار کنند می توانند به صورت آنلاین قبل از برگزاری نمایشگاه پست کرده و ارتباط برقرار کنند. سابین گلدرمان مدیر دروپا و فن آوری های چاپ می گوید: "ما برای عرضه این پورتال آنلاین تلاش فراوان و طولانی کردیم. بحران کرونا چالش های جدیدی فراروی ما قرار داد و به عنوان کاتالیزور برای تسریع دیجیتال سازی عمل کرد. با برگزاری دروپا هیبرید ما برای کسانی که امکان بازدید از دروپا را ندارند این امکان را فراهم می آوریم تا در این رویداد به صورت حضور مجازی حضور پیدا کنند."

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه