PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

زیراکس نتایج سه ماهه سوم کسب و کار خود را منتشر می کند

شرکت زیراکس اخیراً نتایج مالی سه ماهه سوم خود را منتشر کرده است. در حالی که اعداد همچنان روند نزولی را نشان می دهند اما درآمد بهتر از حد انتظار است. 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، فروش سالانه 18.9 درصد با 1.77 میلیارد دلار (1.35 میلیارد پوند) کاهش داشت. با این حال ، این تعداد در سه ماهه گذشته 302 میلیون دلار افزایش داشته است. حاشیه عملیاتی تنظیم شده از 12٪ به 7.4٪ سقوط کرد ، اما در مقایسه با سه ماهه گذشته بهبود نشان می دهد. در اینجا یک خلاصه:

106 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی از ادامه فعالیت ، 242 میلیون دلار نسبت به سال گذشته و 72 میلیون دلار بیشتر از سه ماهه دوم

88 میلیون دلار جریان نقدی رایگان ، 243 میلیون دلار نسبت به سال گذشته و 73 میلیون دلار بیشتر از سه ماهه دوم

حاشیه عملیاتی 7.4 درصدی تنظیم شده ، 460 واحد پایه نسبت به سال قبل و 320 واحد پایه بیشتر از سه ماهه دوم

1.77 میلیارد دلار درآمد ، 18.9 درصد کاهش نسبت به سال گذشته یا 19.7 درصد ارز ثابت و 302 میلیون دلار بیشتر از سه ماهه دوم

درآمد GAAP برای هر سهم (EPS) از ادامه فعالیت 0.41 دلار برای هر سهم ، 0.27 دلار نسبت به سال گذشته و 0.30 دلار بیشتر از سه ماهه دوم ، و EPS 0.48 دلار تنظیم کرده است ، 0.32 سال بیش از سال و 0.33 دلار نسبت به سه ماهه دوم افزایش یافته است

جان ویسنتین مدیرعامل زیراکس گفت:انعطاف پذیری و انضباط مالی که ما در شرکت خود ایجاد کرده ایم ، به ما امکان می دهد تا به طور متوالی درآمد و گردش مالی را افزایش دهیم.

وی افزود: در حالیکه نمی توانیم به طور قابل اعتماد تأثیر اقتصادی مداوم همه گیر را پیش بینی کنیم ، اما آماده هستیم که با این وجود وقایع را پاسخ دهیم و متعهد به ارائه جریان وجوه نقد مثبت و درآمد در سه ماهه چهارم هستیم. سرمایه گذاری در راه حل ها و خدمات دیجیتال در حال نتیجه دادن است زیرا شرکت ها برای یک تجربه کاری ترکیبی تر آماده میشود.

بر اساس این گزارش زیراکس سهم بازار خود را در تولید در منطقه افزایش داده است زیرا زیراکس در بخش های ورود به هر دو قاره آمریکا و EMEA سهم خود را افزایش می دهد. بر اساس آخرین اطلاعات IDC ، موقعیت برتر سهم بازار را در تولید در آمریکا و EMEA حفظ کرده و رهبری سهم بازار را برای درآمد فروش تجهیزات در قاره آمریکا حفظ نموده است.

زیراکس همچنین با راه اندازی DocuShare® Go ، یک بستر مدیریت محتوای SaaS مبتنی بر ابر ، با تمرکز بر مشاغل کوچک و متوسط ​​که نحوه سازماندهی ، اشتراک ، همکاری و پشتیبان گیری از محتوای مهم تجاری را به طور خودکار در اختیار کاربران قرار می دهد، توانست سبد نرم افزاری خود را گسترش بخشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه