PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اعداد برای هایدلبرگ با وجود کرونا ویروس خوب به نظر می رسند

شرکت صاحب نام هایدلبرگ با اجرای برنامه ایی سیستماتیک و تحول سریع موقعیت خود را در نیمه اول سال مالی 2020/2021 (1 آوریل تا 30 سپتامبر 2020) بیشتر تقویت نماید.

به گزارش آژنس خبری چاپ و بسته بندی ایران،هایدلبرگ با بهره مندی از تدابیر اتخاذ شده به عنوان بخشی از برنامه تحول که در ماه مارس(اسفند1398) برای افزایش سودآوری ، رقابت و تأمین آینده شرکت آغاز نمود توانست تأثیر منفی بر درآمد ناشی از افت قابل توجه فروش دوره شیوه کرونا یروس را بهبود بخشد.

به عنوان مثال ، هایدلبرگ یک بار دیگر به استثنای نتیجه بازسازی در سه ماهه دوم سال مالی جاری ، با ثبت 97 میلیون یورو در شش ماه اول ، به یک EBITDA (سود قبل از مالیات بر درآمد و استهلاک)مثبت دست یافت، این افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته (69 میلیون یورو) است.حاشیه EBITDA (سود قبل از مالیات بر درآمد و استهلاک)برای نیم سال 12 درصد است، در حالی که در مدت مشابه سال قبل 6.2 درصد بود. در همان زمان ، بدهی خالص مالی با موفقیت از 416 میلیون یورو در سال قبل به 157 میلیون یورو کاهش یافت.

از نظر فروش و سفارشات ورودی ، شکاف نسبت به سال قبل در سه ماهه دوم سال مالی جاری کاهش یافت. در حالی که فروش پس از سه ماهه اول 34 درصد بود؛ این رقم در بازه زمانی جولای تا سپتامبر تنها 24 درصد بود. در همین حال ، سفارشات ورودی از -44 درصد به -20 درصد رسیده است. تقاضا در تعدادی از بازارها ، بیش از هر چیز در بازار اصلی اصلی چین ، پیشرفت مثبتی داشته است ، جایی که در مقایسه با سال قبل ، سطح سفارشات ورودی از حدود -50 درصد در سه ماهه اول به حدود -8 درصد افزایش یافته است. در دوم این روند و اقدامات اضافی برنامه ریزی شده برای بهینه سازی دارایی ها و نمونه کارهای شرکت و کاهش هزینه های کارکنان دلیل خوش بینانه بودن هایدلبرگ در سال برای رسیدن به اهداف اعلام شده خود و دستیابی به رشد پایدار سودآور را در سال های بعد فراهم می کند.

آقای راینر هوندسدورفر مدیر عامل شرکت هایدلبرگ می گوید: برنامه یتحول ما در حال موفقیت است، ما به قول خود عمل می کنیم. در پایان نیم سال ، علی رغم چالش های بزرگی که سازمان ما به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 با آن روبرو بوده ، بدهی خود را به شدت کاهش داده و در مورد نقدینگی و نتایج خود پیشرفت های چشمگیری داشته ایم. علاوه بر افزایش ثبات مالی ، ما از نظر استراتژیک موقعیت خود را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان با نمونه کارها نوآورانه و مبتنی بر نیاز و خدمات ، با هدف افزایش سفارشات و فروش های دریافتی ارائه می دهیم. ما همچنان از این مزایا بهره مند خواهیم شد.

همانطور که از سوی شرکت اعلام شد ، اوراق قرضه شرکت در اوایل 9 سپتامبر بازپرداخت شد - پرداخت سود 12 میلیون یورو کاهش یافت.هایدلبرگ همچنین به قول خود برای بازپرداخت اوراق مشارکت وفا کرده است. به عنوان مثال ، مبلغ 150 میلیون یورو برای اوراق قرضه شرکتی که قرار بود در سال 2022 منقضی شود (کوپن 8 درصد در سال) در 9 سپتامبر به صورت نقدی بازپرداخت شد. این تقریباً 12 میلیون یورو از بار مالی به دلیل پرداخت کمتر بهره یک سال جلوتر سود می برد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه