PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

میماکی سری 100 خود را روانه بازار کرد

شرکت Mimaki Europe تولید کننده چاپگرهای جوهر افشان با فرمت گسترده و سیستم های برش ، از انتشار " سری 100" در ماه دسامبر (آذر)خبر داد.

به گزارش آژنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، دو چاپگر جوهر افشان رول به رول سطح ورودی - UJV100-160 (مدل UV) و JV100-160 (مدل حلال). UJV100-160 قرار است در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شوند .

JV100-160 از جوهر حلال سازگار با محیط زیست "AS5" که به تازگی ساخته شده و سریع خشک می شود استفاده می کند ، که طبق گفته شرکت ، دانه را کاهش می دهد و جزئیات دقیق را حتی در هنگام چاپ تصاویر با حجم زیاد جوهر امکان پذیر می کند.

علاوه بر این ، این جوهر حلال سازگار با محیط زیست ، مقاومت در برابر خراش و دوام چاپ فضای باز را بهبود بخشیده است که به چاپگرها امکان ایجاد بسیاری از برنامه ها را می دهد، چه برای استفاده در محیط داخلی و چه در فضای باز. جوهر AS5 جدید در دو حالت Dual CMYK 4 و 8 رنگ خواهد بود که شامل Cyan Light (Lc) ، Light Magenta (Lm) ، Orange (Or) و Black Light (Lk) است.
میماکیUJV100-160از جوهر ماورا بنفش ارزان قیمت "LUS-190" استفاده می کند که بلافاصله پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش درمان می شود و اجازه می دهد بدون نیاز به دوره گاززدایی پس از چاپ ، سرعت بیشتری داشته باشید.
جوهر LUS-190 می تواند نه تنها بر روی PVC ، بلکه همچنین روی لایه های بدون روکش مانند فیلم PET ، کاغذ و غیره قابل چاپ باشد. این سیستم اکنون در سراسر اروپا در دسترس است ، راه حل ایده آل برای مشاغل چاپی است که فناوری چاپ UV را به خط تولید خود وارد می کنند.

این مجموعه مطابق با عنوان "Expert Printing Made Easy" کاملاً مجهز به ویژگی هایی است که قابلیت استفاده آن را برای اپراتورها بهبود می بخشد. هر دو چاپگر در "سری100 " از ویژگی جدید Dim Mimaki استفاده می کنند که برای پشتیبانی از یک روند چاپ کارآمد توسعه یافته است.

Mimaki نرم افزار RIP جدید خود را با نام "RasterLink7" در این سری قرار داده است كه شامل Harlequin RIP® است كه توسط Global Graphics Software Ltd. به عنوان یك موتور اصلی ساخته شده است. با استفاده از این موتور جدید می توان زمان RIP را تا 25٪ کاهش دهد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه