PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دومین پیش دروپای آنلاین برگزار شد

نسخه دوم پیش نمایش پلت فرم دیجیتال دروپا دوباره یک رویداد موفقیت آمیز بود. در این میزگردها و جلسات وب زنده در 17 نوامبر(27آبان)بیش از 3.848شرکت کننده ثبت نام کردند. سخنرانان برتر بین المللی انگیزه های مهمی در موضوعات ، فن آوری ها و روندهای روز در زمینه راه حل های چاپ و بسته بندی ارائه دادند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سخنرانان درجه یک و آینده پژوه مانند جک استراتن ، دبورا کورن درباره اینکه اینک جتها(جوهرافشانها)چه پتانسیلی برای فرآیندهای تولید ارائه می دهند؟ چه روند بسته بندی در تجارت جهانی و بخش تجارت الکترونیکی که به طور مداوم در حال رشد است در حال ظهور است؟ ارائه دهندگان فناوری چه راه حل هایی برای کاربردهای چاپ صنعتی ارائه می دهند؟
شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که در طول جلسات وب زنده با سخنرانان تعامل داشته باشند. در بخش دوم ، مشاور استراتژیک کریستین کاین و مارکو کرش ، عضو هیئت اجرایی گروه Bertelsmann ، همچنین به سوالاتی در مورد چگونگی دوام چاپ در دنیای دیجیتال پاسخ دادند.

سابین گلدرمن مدیر دروپا در این رابطه گفت: بازخوردها به پیش نمایش دوم دروپا بار دیگر ثابت کرد که این قالب دیجیتال جدید ابزاری اساسی برای برقراری ارتباط منظم با جامعه جهانی است. ما همچنین در حال فراهم آوردن بستر تجاری گسترده مجازی برای صنعت هستند تا در این برهه های دشوار از طریق شبکه موجود دروپا در سراسر جهان به گروه های مورد نظر برسد.

تعداد شرکت کنندگان در پیش نمایش دروپا دوم تقریباً 50٪ افزایش یافت. نسبت شرکت کنندگان بین المللی 81٪ بود. پیش نمایش دروپا و 1.383غرفه دار از 49 کشور جهان حدود 15500 صفحه را ثبت کرده اند.

تمام جلسات وب و فیلم ها در صورت تقاضا در https://preview.drupa.com در دسترس هستند. روز پیش نمایش دروپا بعدی در 8 دسامبرسال 2020 (18آذر99) برگزار می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه