PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

عطرهایی برای دوستداران جوهر و مرکب!

روش های زیادی وجود دارد که می توانید عشق خود را به چاپ ، کاغذ و جوهر ابراز کنید اما شاید استفاده از ادکلن الهام گرفته از جوهر راهی عجیب برای انجام این کار باشد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بدی ایران، تنها دو ادکلن وجود دارد که دقیقاً برای این کار به بازار عرضه شده اند. اولین نفر یک طراح ژاپنیComme de Garcons)) است که عطری است با رایحه ایی بسیار متفاوت و دوست داشتنی. این فرآورده ترکیبی است آلدئیدس ، جوز هندی ، جیرجیرو، نعناع ؛زعفران و مهمتر از همه مرکب(جوهر) ژاپنی. این ادکلن واقعاً بوی جوهر ژاپنی می دهد و برای علاقمندان بسیار جذاب و مورد توجه است.
دومین رایحه مرکب Encre Noire که توسط طراح فرانسوی لالیک است. در حالی که این بو به اندازه CdG بوی شبیه جوهر واقعی ندارد ، اما به معنای تداعی تاریکی و جوهر (مرکب)سیاه است. ENCRE NOIRE شامل کدهای زیبایی متمایز Lalique است که ترکیبی از مواد لوکس و قدرت فنی شیشه سازان فرانسوی است. این بطری از مرکب "Biches" که توسط René Lalique در سال 1913 طراحی شده است الهام گرفته شده است. گرچه Encre Noire بوی جوهر نمی دهد ، اما رایحه ای تیره ، چوبی و خاکی است که مطمئناً احساس جوهر سیاه را برمی انگیزد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه