PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تمرکز اپسون بر ارایه خدمات به کسب وکارهای کوچک

شرکت اپسون اولین چاپگر سابلیمیشن رومیزی با عرض 8.5 اینچ - SureColor® F170 - را معرفی کرد که به افراد خلاق و مشاغل کوچک امکان می دهد تا به راحتی در بازار کالاهای تبلیغاتی شخصی شروع به کار کنند. 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این چاپگر برای چاپ سریع و قابل اعتماد سابلیمیشن طراحی شده است ، برای خانه ها یا مشاغل کوچک و تازه تاسیس که می خواهند محصولات خود را در بخش های هدایا و محصولات تبلیغاتی گسترش دهند ایده آل است. چاپگر جدید یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد جوایز شخصی ، لیوان ها ، پد های موس ، ماسک های صورت ، جلد تلفن های همراه ، تی شرت ها ، کلاه ها و موارد دیگر ارائه می دهد.
تیم چک ، مدیر ارشد اپسون امریکا ، گفت: آمریکایی ها در حال شروع مشاغل جدید هستند و پیشنهادات محصولات خود را با سریعترین نرخ رشد در بیش از یک دهه تغییر می دهند. به عنوان کارآفرینان خلاق و مشاغل کوچک برای دستیابی به فرصت های جدید در یک اقتصاد تغییر شکل یافته ، تقاضای بیشتری برای فناوری سابلیمیشن در سطح بالا وجود دارد که به مشتریان امکان می دهد محصولات را به راحتی و با اطمینان تولید و فروش کنند. فارغ از اینکه تازه شروع به کار با Etsy یا Shopify کرده اید و یا به پیشنهادات جدیدی تبدیل می شوید ، SureColor F170 افراد و مشاغل خلاق را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را برای گسترش به بازار محبوب کالاهای تبلیغاتی با یک راه حل بی نظیر ساخته شده و کاملاً پشتیبانی شده توسط اپسون پشتیبانی می کند.
چاپگر سابلیمیشن هدفمند با استفاده از فناوری قدرتمند PrecisionCore® چاپی با کیفیت حرفه ای ارائه می دهد. SureColor F170 که یک راه حل واقعی است ، با تکنولوژی جوهر افشان رنگی Epson نرم افزار چاپ macOS ™ و ویندوز ارائه می شود. SureColor F170 زمان های برگشت سریع برای تولید محصول و هزینه های پایین برای خانه و مشاغل کوچک را ارائه می دهد و برای راه اندازی ، بهره برداری یا نگهداری آن به دانش خاصی احتیاج نیست. علاوه بر این ، طراحی کاملاً جمع و جور و کم مصرف باعث می شود فضای کارگاه در خانه یا یک استودیوی کوچک به حداکثر برسد.

SureColor F170 از فناوری جوهر با عملکرد بالا با جوهرهای دارای گواهی OEKO-TEX® ECO PASSPORT استفاده می کند که وقتی روی پارچه اعمال می شود لباس برای بزرگسالان ، کودکان و نوزادان ایمن و قابل استفاده است. SureColor F170 با کاغذ چند منظوره Epson DS Transfer کار می کند ، که با تنظیمات چاپ و مرکب سازگار است و خروجی با کیفیت بالا را تولید می کند. کاغذ خشک فوری از لکه های چاپ و علائم غلتکی جلوگیری می کند و کیفیت عکس عالی را هم روی مواد سفت، سخت و پارچه ها ایجاد می کند.
همواره تولیدی کنندگان ماشین آلات در عرصه صنعت چاپ راهکارهایی مبتنی بر اقصاد پیش رو ارایه می دهند که اکنون توجه به توسعه و تثبیت کسب و کار های کوچک در دنیای بحران زده ی کرونایی است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه