PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپ گواهی مصونیت در برابر بیماری کرونا!

شرکت د لا رو (De La Rue) از قدیمی ترین و بزرگترین چاپخانه های امنیتی در بریتانیا و جهان برای دولت ها و شرکت های تجاری خدمات چاپ امنیتی ارایه می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت با چند دولت برای چاپ و تولید گواهی مصونیت در برابر بیماری کرونا در حال مذاکره است. د لا رو تصمیم دارد نقش عمده ای در شکوفایی مجدد صنعت هوایی جهان ایفا کند.

این شرکت در سال جاری قرار داد برای چاپ اسناد امنیتی شرکت ها و دولت های مختلف به ارزش ۱۲۰ میلیون پوند انگلیس امضا کرده است. مدیر ارشد اجرایی شرکت د لا رو، کلا یو واچر گفت: در سال جاری وضعیت شرکت از لحاظ مالی بسیار خوب بوده است و سود ما افزایش قابل ملاحضه ای داشته است. در عین حال کارآیی کلیه بخش های شرکت نیز افزایش پیدا کرده است. برنامه های ما برای بهبود عملکرد شرکت به خوبی جواب داده است.

د لا رو تصمیم دارد راه حل های متعددی به دولت های مختلف در زمینه ارایه گواهی مصونیت در قبال کووید ۱۹ ارایه کند. این گواهی تاییدی است بر سلامت دارنده آن و بالا بودن مصونیت شخص در مقابل ویروس کووید ۱۹ است. د لا رو هنوز اعلام نکرده این گواهی با چه شکل و فرمی عرضه می شود اما احتمالا شبیه پاسپورت و یا یک کارت شناسایی با ویژگی های امنیتی خواهد بود./گروه صنعتی همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه