PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی آکادمی نوآوری و چاپ دیجیتال HP در امارات متحده عربی

شرکت HP Inc آکادمی نوآوری و آموزش چاپ دیجیتال را با همکاری اینتل ، تولید کننده برتر نیمه هادی ها و Mirai Partners ، یک مشاوره نوآوری در زمینه آموزش راه اندازی کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این برنامه به معلمان و مربیان امارات متحده عربی فرصت ایجاد قابلیت های دیجیتالی بر اساس چارچوب های آموزشی از دانشگاه های برجسته بین المللی را می دهد.

خانم خوالا الحسنی ، مدیر گروه آموزش و توسعه حرفه ای اظهار داشت :بخش آموزش و توسعه حرفه ای مشتاقانه در پیشبرد همکاری با شرکای خود که همیشه چشم اندازهای اصیل و ابتکاری ارائه می دهند .آکادمی نوآوری و آموزش دیجیتال HP در 12 مدرسه اماراتی در تاریخ 12نوامبر2020(22آبان99) راه اندازی شده است. این برنامه ، معلمان و مدیران در 12 مدرسه را با هدف تجهیز آنها به مهارت ها و ابزارهایی که توانایی های آنها را برای نوآوری تحریک می کند ، هدف قرار می دهد. این برنامه از طریق 4 کنفرانس ، جلسات تیمی ، مربیگری و پشتیبانی یک به یک ، به 96 شرکت کننده کمک می کند تا از ابزارهایی استفاده کنند که به آنها کمک می کند تا در شیوه های تدریس خود غوطه ور شوند ، و روش های یادگیری دانش آموزان خود را برای تشخیص چالش ها ، آزمایش راه حل ها و در نتیجه شیوه های خود را اصلاح کنند تا بتوانند با یک دنیای همیشه در حال تغییر سازگار شوند و برتری پیدا کنند.

مایانک دینگرا مدیر ارشد تجارت در خاورمیانه ، آفریقا و اروپای شرقی در HP Inc در این رابطه گفت: آموزش و پرورش در میان سایر بخش ها وضعیتی به مراتب بدتر دارد. در عین حال یکی از نویدبخش ترین بخشهایی است که - اگر درست آن را اجرا کنیم - می تواند از مزایای جدید یادگیری بهره مند شویم. در حقیقت ، ما اکنون می توانیم حتی به تعداد بیشتری از افراد قبلی برسیم. در حالیکه فناوری به سرعت در حال پیشرفت است ، دائماً به نوآوری برای مقاوم ماندن نیاز است. از این رو ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که کادر آموزشی قادر به کسب مهارت های مناسب برای استفاده از راه حل های یادگیری ترکیبی و دیجیتال هستند ، به همین دلیل برای راه اندازی HP IDEA با Mirai و Intel همکاری کرده ایم.

این برنامه هیجان انگیز است زیرا به جای اینکه بر اساس محصول خاص باشد ، بر روی تعلیم و تربیت متمرکز شده است. از این طریق می توانیم مربیان را به جدیدترین ابزارها و بهترین شیوه ها در آموزش و یادگیری مجهز کنیم ، که به نوبه خود نتایج یادگیری بهتری را فراهم می کند.

در این پروژه دو برنامه برای مدارس شرکت کننده توسط HP Inc و Intel در دسترس قرار خواهد گرفت:

همیار HP IDEA - راهی یک ساله برای کادری منتخب از پزشکان مبتکر و مدیران آموزشی. این یک برنامه توسعه معلم همه جانبه است که برای کمک به معلمان ، مدیران و دانش آموزان جهت توسعه و دستیابی به روشهای یادگیری جدید در کشورهای منتخب خاورمیانه طراحی شده است. مدارس شرکت کننده 3-6 معلم و مدیر آموزشی را برای شکل دادن به تمرین در سطح مدرسه از طریق 4 کنفرانس و جلسات یادگیری هفتگی انتخاب می کنند.

HP IDEA Associate - این شامل دوره های متمرکز آموزشی است که توسط HP IDEA Fellows تحت راهنمایی Mirai & HP طراحی شده است. همه اعضای کارمند در مدارس شرکت کننده این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت در دوره های آموزشی توسعه یافته و ارائه شده توسط HP IDEA Fellows ، به همیار HP IDEA تبدیل شوند.

HP IDEA بخشی از تعهدات HP برای ایجاد نتایج یادگیری بهتر برای 100 میلیون نفر در سطح جهان تا سال 2025 است. علاوه بر این راه حل جدید HP دارای یک سری برنامه های آموزشی مانند Classroom of the Future اخیراً اعلام شده ، HP Learning Studios است. HP LIFE نیز آینده و یادگیری ترکیبی را تسریع می کند. HP LIFE یک برنامه آموزش مهارت از بنیاد HP است که بیش از 30 دوره آنلاین را به هفت زبان برای کارآفرینان ، صاحبان مشاغل و زبان آموزان مادام العمر در سراسر جهان ارائه می دهد. با هدف ثبت نام 1 میلیون کاربر جدید تا سال 2025 ، برنامه جدید طراحی شده HP LIFE ایجاد تجربه یادگیری creating موثرتر است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه