PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سرمایه گذاری مشترک هایدلبرگ با شریک چینی

هایدلبرگ قصد دارد موقعیت رقابتی خود را در بازار روبه رشد چین بیشتر تقویت کند و از این رو سرمایه گذاری مشترک تولیدی را با شریک دیرینه خود و سهامدار استراتژیک شرکتMasterwork Group Co Ltd ایجاد کرده است. زنجیره ای اضافه شده بین دو شرکت در سایت تولید در نزدیکی شانگهای برپا خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این دو شرکت همچنین انتظار دارند که همکاری های استراتژیک خود را از طریق تولید قطعات مشترک توسط سرمایه گذاری مشترک در سایت Masterwork در تیانجین گسترش دهند تا فرصت های قابل توجهی برای افزایش کارایی ایجاد شود.

Rainer Hundsdörfer مدیر عامل شرکت هایدلبرگ گفت: سرمایه گذاری مشترک تولیدی با Masterwork نقطه عطف دیگری در همکاری موفق بین دو شرکت است و فرصت های بیشتری را برای هایدلبرگ در چین ایجاد می کند.

چین با حجم فروش حدود 300 میلیون یورو مهمترین بازار واحد هایدلبرگ در صنعت چاپ است. ما با گسترش طیف وسیعی از محصولات خود در سایت تولیدی جدید ، موقعیت پیشرو خود در بازار را به طور فزاینده ای تقویت کرده ایم و خرید روزافزون قطعات تولید محلی به طور قابل توجهی رقابت ما را در این بازار رشد افزایش می دهد. همچنین قرار است تولید در سایت جدید Masterwork در تیانجین در آغاز سال 2021 آغاز شود.

وی افزود: سرمایه گذاری مشترک بین MK و هایدلبرگ گام بسیار مهمی در توسعه استراتژیک هر دو طرف است. هدف مشترک ما تهیه محصولات با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه و هوشمند برای بازار جهت تأمین بهتر نیازهای مشتری است.

از طریق این همکاری سرمایه گذاری مشترک پیشرفته ترین فن آوری های مدیریت ، تولید و ساخت را معرفی می کند. علاوه بر این ، پیشرفته ترین مراکز پردازش مختلف نمایندگی سطح جهان نیز در سرمایه گذاری مشترک برای اطمینان از بهترین عملکرد و حفظ استانداردهای با کیفیت بالا مانند هایدلبرگ مورد استفاده قرار می گیرند. ما قاطعانه اعتقاد داریم که سرمایه گذاری مشترک انتظارات خصوصاً الزامات کیفیت را برآورده خواهد کرد.

در آخر، ما از این همکاری بسیار خوشحال هستیم. با انتقال دانش از هایدلبرگ ، Masterwork مطمئناً به سطح جدید و بالاتری از مهارت های تولید و تولید در سراسر جهان ارتقا می یابد.

هایدلبرگ کارخانه خود را در نزدیکی شانگهای و در 706 مایلی جنوب تیانجین 15 سال پیش ساخته است. در مجموع حدود 900 کارمند هایدلبرگ در چین کار می کنند که حدود 450 نفر از آنها در زمینه فروش و خدمات فعالیت می کنند. این وضعیت هایدلبرگ را در موقعیت خوبی قرار می دهد تا از فرصت های رشد در چین و آسیا را در آینده استفاده کند و این بازارها را برای هایدلبرگ بیشتر توسعه و امنیت بخشد.
دو شعبه در پکن و هنگ کنگ و سه دفتر در گوانگژو ، شانگهای و شنژن پشتیبانی جامع مشتری را در محل تضمین می کنند. هایدلبرگ همچنین با همکاری Masterwork ، بزرگترین تولید کننده دستگاه برش قالب و چاپ برجسته فویل داغ در این کشور است. هایدلبرگ با شریک فروش دیرینه چینی ، قصد دارد موقعیت بازار خود را در بخش چاپ در حال رشد بسته بندی به طور قابل توجهی گسترش دهد.
بحث سیاست های تجاری امریکا در قبال چین و اروپا باعث همکاری گسترده تر اژدهای زرد و قاره سبز شده که این سرمایه گذاری را می توان در این راستا دانست.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه