PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کداک و مایکروسافت راه حل های پیشرفته تجاری برای صنعت چاپ ارائه می دهند

کداک از راه اندازی KODAK PRINERGY On Demand Business Solutions خبر داد. کداک با تهیه کنندگان پیشرو نرم افزار از جمله مایکروسافت ، پرینت ویس و VPress همکاری کرده است تا یکی از اولین و تنها راه حل های جامع نرم افزاری را برای همه برنامه ها و چاپگرها در هر اندازه ایجاد کند.

به گزارش آژنس خبری چاپ و بسته بدی ایران، Kodak’s PRINERGY On Demand Business Solutions راه حل های مقیاس پذیر، خودکار و end to end را ارائه می دهد که نیازهای سفارش دهنده و پرداخت را پوشش می دهد. این راه حل های جدید به چاپگرها کمک می کند تا کل فرایندهای کاری خود را به راحتی ، روان و کارآمد مدیریت کنند ، و از این طریق پیچیدگی و هزینه های یکپارچه سازی ، به روزرسانی و نگهداری بسیاری از محصولات نرم افزاری مستقل را از تامین کنندگان مختلف از بین می برند.
PRINERGY On Demand Business Solutions عملکردهای کامل Office ، CRM ، ERP و MIS را با راه حل های همکاری web to print ترکیب می کند.
PRINERGY On Demand جریان کار تولید در یک پلت فرم کاملاً یکپارچه مبتنی بر فضای ابری است. این نرم افزار پیشرفته در Microsoft Azure میزبانی می شود که امنیت و بالاترین سطح دسترسی را فراهم می کند. کداک با استفاده از تجزیه و تحلیل خاص صنعت و قابلیت های هوش مصنوعی ، نرم افزار را ارتقا داده و از یکپارچه سازی ، مدیریت فناوری اطلاعات و نگهداری مداوم از طریق سرویس های مدیریت شده در زمان واقعی مراقبت می کند. م printلفه اختصاصی چاپ ERP / MIS مبتنی بر Microsoft Dynamics 365 Business Central از PrintVis تهیه شده در حالی که VPress به قابلیت های پیشرفته چاپ وب ، چاپ ویترین فروشگاه و تجارت الکترونیکی کمک می کند.
تاد بیگر معاون کداک ، اظهار داشت: "Kodak’s PRINERGY On Demand Business Solutions به راحتی و مقرون به صرفه بودن راه حل های نرم افزاری کاملاً یکپارچه و مبتنی بر اشتراک را برای صنعت چاپ به ارمغان می آورد.
سسیلیا فلومباوم ، سرپرست اکوسیستم برای برنامه های تجاری مایکروسافت گفت: "Microsoft Dynamics Business Central با ارائه انعطاف پذیری عملیاتی ، بینش عملی و گردش کار کارآمد ، به کداک کمک می کند تا راه حل هایی ارائه دهد که به چاپکاران امکان می دهد بیشتر روی مشتریان خود و کمتر روی مدیریت نرم افزارها و سرورها تمرکز کنند.
هنچنین Kasper Tomshøj مدیر ارشد اجرایی PrintVis گفت: ما خوشحالیم که با Kodak به عنوان یک شریک جدید PrintVis کار می کنیم. حضور كامل PrintVis در بازار با شهرت و تخصص كداك در صنعت چاپ تقویت می شود. با هم می توانیم مجموعه ای کامل از نرم افزارهای خاص چاپی را در مقیاس جهانی برای مشتریان ارائه دهیم.
KODAK PRINERGY On Demand Business Solutions از 1 ژانویه 2021 در ایالات متحده آمریکا ، کانادا و اروپای غربی ارایه می گردد.

 سوای بحث خبری، نکته قابل توجه همکاری دو نام بزرگ مایکروسافت و کداک است . دنیای پیشرفته امروزه بیش از همیشه به همکاری و مشارکت و کار تیمی اعتقاد دارد و این درسی بزرگ در حوزه کسب وکار برای صنعت چاپ ایران است...

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه