PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ کارخانه تولید بلژیک خود را فروخت

هایدلبرگ به عنوان بخشی از تمرکز برنامه ریزی شده خود بر فعالیتهای اصلی و تعدیل اوراق بهادار ، هایدلبرگر دروکماشینن سایت تولید بلژیک خود را برای چاپ مواد شیمیایی به DC Druck Chemie GmbH)) ، یک شرکت تابعه از Langley Hold-ings PLC انگلیس فروخته است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هلدینگ لانگلی یک گروه مهندسی بین المللی است که کالاهای سرمایه ای را به طیف گسترده ای از صنایع در سراسر جهان از جمله صنعت چاپ تولید می کند.
این فروش شامل شرکت های BluePrint Products NV و Hi-Tech Chemicals BV ، واقع در Kruibeke ، بلژیک است. این سایت مواد شیمیایی در چاپ فلکسوگرافی و افست ، در درجه اول برای بسته بندی و بازارهای تجاری با کیفیت بالا تولید می کند ، که به عنوان بخشی از استراتژی کلی مواد مصرفی خود ، توسط هایدلبرگ ارائه می شود. با فروش این سایت و در مجموع حدود 40 کارمند به داروک شیمی منتقل می شوند. 20.5 میلیون یورو فروش کنونی این شرکت در طول سال است.

راینر هوندسدورفر مدیر عامل شرکت هایدلبرگ ، گفت: با کنار کشیدن از تولید مواد شیمیایی چاپی ، ما در حال تغییر مجدد و تمرکز بر فعالیت های اصلی خود هستیم. ما از بودجه آزاد شده توسط این امر برای حفاظت از نقدینگی خود در زمان بیماری همه گیر Covid-19 و پیشبرد سرمایه گذاری های استراتژیک در آینده در مسیر تحول دیجیتال خود استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه