PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

غول دنیای چاپ جایگاه اختصاصی شارژ اتومبیل برقی می سازد

  در دنیای صنعت چاپ می‌توان هایدلبرگ را یک ابر شرکت و غول این دنیا تشبیه نمود. شرکتی که سالها توانسته نام خود را بعنوان بزرگترین و برترین برند در حوزه تولید ماشین آلات چاپ حفظ کند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته‌بندی ایران، با توسعه استفاده از اتومبیل های شارژی در دنیا اکنون هایدلبرگ اقدام به تولید جایگاه های اختصاصی شارژ نموده که با رضایت بسیار گسترده ایی نیز مواجه شده است.
جایگاه اختصاصی هایدلبرگ وال باکس (Wallbox) نام دارد. بر اساس یک نظرسنجی در کشور آلمان ۸۲ درصد از شرکت کنندگان داشتن جایگاه اختصاصی شارژ را مهم و بسیار مهم توصیف کرده اند و 700 نفر از پاسخ دهندگان قبلاً یک وسیله نقلیه الکتریکی دارند و کسانی که والباکس را از هایدلبرگ نصب کرده بودند گفتند که از این محصول بسیار راضی هستند  و آن را به دیگران توصیه می کنند. بر این اساس وال باکس به دلیل محبوبیت در بین دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی ، نشان برتر نشان برتر از EUPD Research را دریافت کرده است.
هایدلبرگ با تمام اعتبار و جایگاه ویژه اش به دنبال تغییر مداوم مطابق با روند جهانی است؛ نکته ایی که کمتر در بخش سرمایه گذاری کسب و کارهای چاپ ایران مورد توجه قرار فعالین محترم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه