PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جایگاه صنعت چاپ استان قم در کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، جایگاه صنعت چاپ این استان را در کشور ممتاز و حفظ وضعیت موجود و تقویت آن را در گرو همت و تلاش مضاعف دانست.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در آئین اختتامیه نهمین جشنواره صنعت چاپ استان قم ضمن تقدیر از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های پرسنل درمانی و بهداشتی کشور به‌ویژه پرستاران تصریح کرد: همه خاطرات و تجربیات سخت و بحرانی دوران کرونا بدون شک زندگی ما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد که نمی‌توان همه آن‌ها را تلخ و بی‌ثمر دانست. کرونا درس‌های فروانی داشت و ظرفیت‌های خوبی را پیش روی ما قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه، جایگاه صنعت چاپ استان قم را در سطح کشور ممتاز خواند و گفت: همین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جدید و برآمده از فناوری‌های نوین باید به کمک صنعت چاپ استان آمده و با همراهی و همیاری و هم‌افزایی بین مسئولان قم و نوآوران، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش صنعت چاپ و بسته‌بندی استان باشیم.

وی افزود: موفقیت‌های پیشین و حال حاضر استان قم در عرصه چاپ و نشر به معنای کامل بودن این صنعت در استان نیست و برای حفظ وضعیت موجود و حتی تقویت آن همت و تلاش مضاعف لازم است.

حسینی کاشانی افزود: این مهم با تبیین درست تاثیر صنعت چاپ و نشر استان بر اقتصاد قم و اقتصاد کشور ممکن است و همه فعالان این زمینه، باید کوشا و مبتکر به دنبال تحقق اهداف بلند در این عرصه باشند./ایبنا

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور خبری مبنی بر چگونگی برگزاری این مراسم به دست آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران نرسیده است.
شایان ذکر است استان قم در حوره چاپ کتاب یکی از برتین های کشور محسوب می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه