PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مسابقه خلاقانه موسسه خیریه Print Futures

 این موسسه خیریه هر سال جوایزی به استعدادهای جوان و فعال در صنعت چاپ، بسته بندی و کاغذ اهدا می‌کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،این مرکز متقاضیان را تشویق کرده تا در مورد هر آموزش پیشنهادی با مدیر ، مربی یا بخش منابع انسانی سازمان خود صحبت کنند تا اطمینان حاصل شود که برای آنها و حرفه آنها مناسب است. این آموزش همچنین می تواند شامل پیشرفت شخصی مانند ارائه ،رهبری ،مدیریت ،فناوری اطلاعات، مهارت حل مسئله در این صنایع باشد.
نیل لاول مدیر اجرایی این موسسه گفت: با هدفگذاری جدید تلاش کردیم تمام بخشهای مرتبط با صنعت چاپ را مانند کاغذ، بسته بندی، فروش و... را در این برنامه پوشش دهیم.
وی افزود:بطور فزاینده ای ،همانطور که خود این بخش پیشرفت کرده ،سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که فعالین هم با آگاهی و شناخت بیشتری در آن مشارکت نمایند.
اگر آنها در زمینه تولید چاپ کار می کنند ، ممکن است احساس کنند که به این امر متصل هستند ، اما اگر در خدمات مشتری کار می کنند ، ممکن است احساس نکنند که در حال کار در این صنعت هستند؛ زیرا با مشکلات و چالشهای مشتری و فروش روبرو هستند.

"سادگی" ستاره های در حال ظهور "باعث می شود وقتی با سازمان ها صحبت می کنیم از آنها بپرسیم که چه کسانی در تیم آنان ستاره های در حال ظهور هستند و چه کسی وجود دارد که فکر می کنند کارهای بزرگی انجام می دهند بلافاصله آنها می توانند در این رویداد شرکت کنند.
 هزینه شرکت در این مسابقه برای هر شرکت 1500 پوند است و متقاضیان حضور در مسابقه باید بین 18 الی 30 سال سن داشته  و مقیم انگستان باشد.
این جایزه از سال ۲۰۰۳ تا کنون ۵۰۰ برنده داشته و با گسترش آن در سال 2019چهل و چهار نفر برنده داشته است. ثبت نام تا ۷ مارس ۲۰۲۱ ادامه دارد و برندگان در ماهجولای معرفی خواهند شد. این مسابقه به دلیل شیوع کرونا در سال 2020 برگزرا نشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه