PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تاثیر برکسیت بر صنعت چاپ بریتانیا

انگستان با خروج از اتحادیه اروپا در حال تجربه ی متفاوت اقتصادی است. در این گزارش به روند صنعت چاپ بریتانیا طی دوره مدت کوتاه برکسیت نگاهی شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برکسیت و حالا کوید۱۹ داستان اقتصاد بریتانیا در حال تبدیل شدن به یک تراژدی شده است.طی این مدت چاپخانه های تجاری انگلستان توانستند انتظار سفارش دهندگان داخلی را برآورد سازند.

اکنون این امکان وجود دارد که میلیون ها پوند کار که قبلاً در سراسر این قاره تولید شده بود ، مجدداً در داخل بریتانیا انجام شود. به خصوص اگر این سفارش به زمان تحویل نیز حساس باشد.

در زمان نوشتن این خبر بازیکنان قاره ای صنعت چاپ از جمله ویستاپرینت و ساکسوپرینت به دلیل تاخیرهای گمرکی و تدارکاتی پس از برکسیت ارائه خدمات سریع به مشتریان انگلستان را متوقف کرده بودند ، در حالی که FlyerAlarm آلمان فروش انگلستان را به طور چشمگیری متوقف کرد.

یکی از مدیران چاپخانه معتقد است قطعاً تغییراتی را طی این مدت دیده ایم ، مشتریان به جای تأمین کنندگان خارج از کشور برای اطمینان به ما مراجعه کرده اند.برخی چاپخانه های قاره ای (Vistaprint و Tradeprint ، Onlineprinters و Solopress) همچنین دارای شعبه های مستقر در انگلستان هستند که می توانند فشار حاصله را تحمل کنند.

عوارض مرزی جدید باعث درد سر جدیدی در هر دو جهت می شود.بسیاری از روسای چاپ انگلیس و تیم های اداری آنها وقت زیادی را برای آماده سازی چیزی پر از ناشناخته ها اختصاص داده اند.

پیتر گانینگ ، مدیر عامل شرکت Grafenia ، می گوید: این چند هفته کاملاً پر فراز و نشیب بوده است. حتی اگر سیستم های ما سال ها فاکتورهای تجاری تولید کرده اند و ما همه کارها را برای برچسب گذاری خطوط تولید خود با کد کالا و به دست آوردن شماره های EORI خود انجام داده ایم ، باز هم اختلالی داشته ایم.

گانینگ در فعالیت های خود در انگلیس و ایرلند برند تجاری را به روز کرده تا این واقعیت را تولید کند که کالا به صورت محلی تولید می شود. با این حال ، تجارت وی در اتحادیه اروپا اکنون معطوف سازندگان اتحادیه اروپا خواهد بود.

وی افزود: وقتی فرانسه مرزها را قبل از کریسمس بست ، ما مجبور شدیم تولید را به سازندگان محلی فرانسوی تغییر دهیم. از سال جدید ، همه پیک ها در حال پرداخت هزینه های جدید هستند. با تاخیر در مرزها و این هزینه های اضافی ، به نظر می رسد چاره ای جز ادامه تولید محصولات اتحادیه اروپا در اتحادیه اروپا نخواهیم داشت.

چاپخانه هایی که قبلاً توسط دولت تشویق شده بودند و تجارت صادراتی خود را به اتحادیه اروپا ایجاد کرده اند ، به ویژه از این وضعیت ناامید شده اند.

جیمز بوفونی ، مدیرعامل گروه ریدیل نیز با تاخیرهای حمل و نقل روبرو است.بوفونی میگوید: ما در حال صادر کردن لیبل های گیاهی هستیم. اینها محصول چاپی برای بهار بسیار تقاضا دارد ، بنابراین هر کسب و کار از دست رفته بیشترین حجم را دارد و تا یک سال دیگر ایجاد نخواهد شد. با ناامیدی مشتریان جدید، از محصول و خدمات ما در تولید خوشحال هستند ، ما فقط نمی توانیم به دلیل مشکلات حمل و نقل ، در حال حاضر به طور مداوم به آنها برسیم. تجربه او این است که همه چیز روان پیش نمی رود.

ما برای Brexit طبق دستورالعمل ها آماده شدیم تا برخی از مشکلات را برطرف کنیم. در بهترین حالت صادرات چند روزه به اتحادیه اروپا تاخیر دارد ، در بدترین حالت محموله ها را هفته ها به تأخیر انداخته ایم. تلاش زیادی برای اتخاذ رویه های جدید و رسیدگی به الزامات دقیق اداری انجام شده است ، اما در عمل همه موارد در زنجیره تأمین ما روشن و سازگار نیست ، از این رو نتایج متفاوتی حاصل می شود.

بوفونی سفارشات حساس به زمان را متوقف کرده است تا وقتیکه که بداند زمان حمل و نقل قابل اطمینان است ، و این یک وضعیت بسیار ناامیدکننده است برای شرکتی که فرصت خوبی برای رشد فروش صادراتی خود دارد . وی می گوید: ما کالاهای یکسانی را با همان اهداف به همان افراد ارسال می کنیم و تاکنون هزینه های ادمین ، مدیریت و حمل و نقل را افزایش داده ایم.

آقایZoe Deadman، مدیر عامل KCS Print در Cornwall ، به طور مشابه جزئیاتی از لیست اضافی هزینه های اضافی برای تجارت صادرات پر رونق خود را ارائه می دهد که فرم های یکپارچه ای را برای بازار تجارت الکترونیکی فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: 30 پوند برای هر محموله برای گمرک ، 55 پوند برای نمایندگی گمرک ، 1000 پوند در هر یکماه برای داشتن نماینده مالی در اتحادیه اروپا ، در حالی که هزینه حمل و نقل که قبلا 95 پوند در هر پالت بود به 140 پوند افزایش یافته است و در آنجا همچنین هزینه های اضافی در عملیات پالت ها نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد که می توان یکی از بزرگترین موضوعات پس از Brexit را نادیده گرفت: "تمام این کارهایی که طی 10 سال گذشته انجام شده است" صادرات عالی است "و در واقع فروش با سرعت گره ها را کاهش می دهد . تمام این پیشرفت ها از نظر صادرات در معرض خطر است. من نمی دانم دولت متوجه آن شده است ، یا همه اینها فقط در حال شستشو هستند.

البته این ماه های ابتدایی سیستم های جدید و مدارک لازم برای تجارت بین انگلیس و اتحادیه اروپا است. همانطور که مدیر عامل BPIF چارلز جارولد اشاره کرد ، از آنجا که توافق "خیلی دیر انجام شد" ، هیچ یک از طرفین نتوانستند از یک دوره زمانی مناسب بهره مند شوند ، و تیم BPIF از اواخر سال مشغول طرح پرس و جوهای بی شماری از اعضا بوده است. وی می گوید: "بعضی از آنها مسائل اضافه می شوند و برخی تعدیل ، و بعضی دیگر یک نتیجه ساختاری طولانی مدت است که در کوتاه مدت از بین نخواهد رفت. در میان مدت ، شاید ما به دنبال تلاش برای اصلاح توافق هستیم. بنابراین ، این یک واقعیت Brexit است. فرصتی برای برخی. نقطه مقابل مطلق برای دیگران.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه