PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چشم انداز هایدلبرگ؛افزایش اعتماد به نفس با وجود عدم اطمینان

پس از آنکه وضعیت سفارش در اواخر سال مالی گذشته بخصوص در چین بلکه در اروپا و آمریکای شمالی به طور فزاینده ای افزایش یافت ، هایدلبرگ حتی در مواجهه با عدم اطمینان پایدار پیرامون منفی ، با احتیاط نسبت به سال مالی 2021/2022 اطمینان دارد. تأثیر همه گیر COVID-19. این چشم انداز مثبت توسط انجمن صنعت VDMA مشترک است ، از آنجا که امیدهایی وجود دارد که وضعیت تجاری در آمریکای شمالی نیز شاهد یک روند پایدار باشد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در حالی که چاپ بسته بندی به سرعت به سطح قبل از بحران بازگشت و قرار است رشد بیشتری را تجربه کند ، بازیابی چاپ تبلیغاتی احتمالاً طولانی تر خواهد شد تا از تأثیر همه گیری بهبود یابد. در مجموع ، هایدلبرگ انتظار ندارد که هنوز حجم چاپ جهانی به طور کامل به سطح قبل از همه گیری برگردد. با توجه به اجرای سیستماتیک اقدامات استراتژیک در زمینه بسته بندی ، گسترش مدل های تجاری دیجیتالی و به ویژه رشد اقتصادی برنامه ریزی شده در چین ، هایدلبرگ از بهبود در این بازارهای فرعی بهره مند می شود و موقعیت بازار خود را بیشتر تقویت می کند. این چشم انداز مثبت با تأثیرات مثبت اقدامات کارآیی و تحول که از بهار سال 2020 آغاز شده ، پشتیبانی می شود که قبلاً قابل مشاهده بوده و قرار است افزایش یابد. حوزه های جدید تجاری مانند تحرک الکترونیکی نیز به رشد قابل توجهی ادامه می دهند و باعث افزایش ارزش شرکت می شوند ، حتی اگر فعلاً قادر به کمک قابل توجهی به فروش تلفیقی نباشند. با توجه به این ، در حال حاضر انتظار می رود که فروش در سال مالی 2021/2022 حداقل به 2 میلیارد یورو برسد (سال قبل: 1،913 میلیون یورو).

از نظر EBITDA ، رشد فروش پیش بینی شده ، کاهش پایه هزینه و حذف هزینه های قابل توجه بازسازی با هزینه های بالاتر کارکنان و عدم بازگشت مجدد درآمد حاصل از بسته اقدامات مربوط به برنامه تحول جبران می شود. با این حال ، بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از این رابطه در سال مالی 2020/2021 ، از جمله در سازماندهی مجدد برنامه های بازنشستگی شرکت و سود حاصل از فروش شرکت ، در حال حاضر با درآمد عملیاتی پایدار جایگزین خواهد شد. هایدلبرگ به عنوان بخشی از تمرکز خود بر تجارت اصلی سودآور ، انتظار دارد تا درآمد بیشتری از مدیریت دارایی را در سال مالی 2021/2022 بر اساس پروژه های در حال انجام ثبت کند. از آنجا که مقدار و زمان سود حاصل از معاملات برنامه ریزی شده هنوز با اطمینان منطقی قابل تخمین نیست ، حاشیه EBITDA در حال حاضر بین 6 تا 7 درصد پیش بینی شده است که بالاتر از سطح سال قبل است (حدود 5.0 درصد با احتساب نتیجه بازسازی). در نتیجه کاهش قابل توجه تعهدات مالی ، هایدلبرگ انتظار دارد که یک بهبود پایدار در نتیجه مالی خود و بر این اساس ، یک چرخش در نتیجه خالص خود پس از مالیات به رقم کمی مثبت برسد. انتظار می رود اهرم در سطح پایین ثبت شده در سال مالی 2020/2021 باقی بماند. یک چرخش در نتیجه خالص آن پس از مالیات به رقم کمی مثبت. انتظار می رود اهرم در سطح پایین ثبت شده در سال مالی 2020/2021 باقی بماند. یک چرخش در نتیجه خالص آن پس از مالیات به رقم کمی مثبت، انتظار می رود اهرم در سطح پایین ثبت شده در سال مالی 2020/2021 باقی بماند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه