PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نشست عمومی سالانه هایدلبرگ به صورت زنده پخش شد

هیئت مدیره شرکت هایدلبرگ ارقام ترازنامه سال مالی گذشته (1 آوریل 2020 تا 31 مارس 2021) و چشم اندازهای آینده سهامداران را در یک پخش مستقیم از طریق اینترنت توضیح داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هایدلبرگ با توجه به بهبود اوضاع و اثرات مثبت فزاینده ناشی از تحول گسترده گروه ، اطمینان دارد که در سال مالی جدید 2021/22 (اول آوریل 2021 تا 31 مارس 2022) به یک دوره رشد سودآور بازگشت.

این روند مثبت نیز در آغاز سال مالی جاری در سه ماهه اول تأیید شد. این شرکت پتانسیل روشنی برای رشد پایدار و افزایش ارزش در آینده ، به ویژه در چاپ بسته بندی ، مدل های تجاری دیجیتال ، در چین و با کاربردهای فن آوری جدید می بیند. بعنوان مثال ، این شرکت با بخش هایدلبرگ وال باکس بیش از دو برابر فروش در بخش تحرک الکترونیکی به بیش از 20 میلیون یورو رسانده و همچنان به گسترش گسترده ظرفیت خود ادامه می دهد ، که ناشی از توسعه پویای تقاضا است.

سهامداران شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه شش مورد از هفت ماده را در دستور کار قرار دهند ، از جمله انتخاب دکتر فریتز اوسترل به عنوان نماینده سهامداران در هیئت نظارت. دکتر اوسترل با مهارت و تجربه خود ، شرکت را در مسیر رسیدن به یک آینده موفق فعالانه همراهی خواهد کرد. دوره مسئولیت عضو هیئت نظارت خانم کارن هومن ، که توسط مجمع عمومی عادی سالیانه انتخاب شده بود ، در پایان مجمع عمومی عادی سالانه در سال 2021 به پایان رسید. علاوه بر این ، سهامداران پنج مصوبه دیگر تصویب کردند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه