PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ میزبان هفته نوآوری مجازی 2021

هایدلبرگ میزبان هفته نوآوری مجازی با موضوع "همیشه یک قدم جلوتر" است که از 13 تا 15 اکتبر 2021 در سایت ویسلوخ والدورف این شرکت برگزار می شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برنامه هر روز از ساعت 9 صبح CET با گزارش زنده با تمرکز بر موضوعی متفاوت-چاپ بسته بندی آغاز می شود. در روز اول ، به دنبال دیجیتالی شدن و تنوع در روزهای دوم و سوم به ترتیب.
این رویداد از مرکز پرینت مدیا بازطراحی شده در سایت ویسلوخ والدورف پخش می شود ، جایی که هایدلبرگ جدیدترین فناوری افست و دیجیتال خود را برای بخش های تجاری ، بسته بندی و برچسب بازار به نمایش می گذارد.
لودویگ آلگوویر ، مدیر جهانی فروش و بازاریابی در هایدلبرگ ، گفت: ما در حال توسعه راه حل های دیجیتالی سازی هوشمند برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستیم. در هفته نوآوری 2021 ، ما بار دیگر اعتبار خود را به عنوان یک رهبر فناوری نشان می دهیم - همیشه یک قدم جلوتر از پیشرفت ها - با هدف حصول موفقیت در کسب و کار آینده برای مشتریان خود.
شرکت کنندگان می توانند کلیپ های ویدئویی را مشاهده کنند تا اطلاعات خاصی را که در مورد فناوری ها از مجموعه فعلی هایدلبرگ لازم است به دست آورند. به عنوان مثال ، یک ویدیو ، هایدلبرگ پلاس ، پورتال جدید ورود به اکوسیستم هایدلبرگ را معرفی می کند.
کلیپ های دیگر نشان می دهد که چگونه مشتریان می توانند در بازار رشد چاپ لیبل با Speedmaster CX 75 از موفقیت برخوردار شده و با کمک گزینه های جدید تکمیل سطح بر اساس چاپ دیجیتال ، رقابتی شوند. یک ویدیو بینشی در مورد نحوه استفاده از ابزار مشاوره ای Performance Advisor Technology (PAT) با استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی فرایندهای چاپخانه ارائه می دهد ، در حالی که یک کلیپ دیگر بر مزایای توافق نامه های راه دور با هدف اصلی افزایش دسترسی دستگاه ها تمرکز می کند.
نمونه هایی از مشتریان بین المللی از بخش های تجاری ، بسته بندی و لیبل ها یکی دیگر از محورهای ارائه مجازی امسال است. در نمایه های دقیق ، کارآفرینان چاپخانه خود را ارائه می دهند و نشان می دهند که چگونه با استفاده از جدیدترین نوآوری هایدلبرگ ، دیجیتالی سازی شرکت خود را بهبود بخشیده اند و عملکرد خود را بالاتر از همه ، رقابت پذیری خود را نشان داده اند.
این پروفایل ها شامل کاربران موفق پرس جدید Speedmaster CX 104 ، دستگاه Stahlfolder P-Stacker خودکار با فناوری ربات و سیستم های چاپ دیجیتال Versafire با برنامه های انعطاف پذیر آنها ، به ویژه در تکمیل سطح می باشد. سایر نمایه ها بر شرکت های چاپ که به لطف قرارداد اشتراک با هایدلبرگ بهره وری خود را افزایش داده اند و مشتریانی که فرآیندهای خود را با استفاده از گردش کار Prinect دیجیتالی کرده و در نتیجه خودکار کرده اند ، متمرکز شده است.
آلگوویر افزود: مشخصات مشتریان با استفاده از نوآوری هایی که هایدلبرگ طی 18 ماه گذشته در تمام بخش های بازار ارائه کرده است و نحوه کارآمدتر و مقرون به صرفه تر شدن فرآیندها به لطف دیجیتالی شدن ، بینش های هیجان انگیز و معتبری را در مورد چگونگی بهره وری بیشتر مغازه های چاپی ارائه می دهد.
برای همراهی با برنامه آنلاین ، مشتریان فعلی و بالقوه قادر خواهند بود در هر روز از رویداد ، بدون تعیین وقت قبلی ، با کارشناسان مربوطه هایدلبرگ تماس بگیرند.
کتابخانه رسانه های تصویری هایدلبرگ در دسترس همه شرکت کنندگان در هفته نوآوری 2021 است که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند. با پوشش تعداد زیادی از موضوعات گسترده و تعداد زیادی از محصولات هایدلبرگ ، فیلم ها می توانند در هر زمان قابل دسترسی بوده و پس از رویداد نیز پخش شوند.
علاوه بر این ، کتابخانه دارای ضبط تمام ارائه های آنلاین هفته نوآوری است. این رویداد به زبان انگلیسی برگزار می شود ، اما نسخه های زیرنویس همه ارائه ها به هفت زبان دیگر (فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، پرتغالی ، روسی و اسپانیایی) در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه