PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سان کمیکال ارتباط رنگی را با GMG ColorCard دیجیتالی می کند

شرکت سان کمیکال GMG ColorCard را در خدمات تطبیق رنگ خود ادغام کرده است و GMG ColorCard را به عنوان بخشی از مجموعه راه حل SunColorBox به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مجموعه GMGاز همکاری با سان کمیکال برای دیجیتالی کردن ارتباطات رنگی برای مشتریان این شرکت بسیار هیجان زده است و روند ایجاد منابع رنگی بصری دقیق را سریعتر و کارآمدتر می کند.
به ویژه در چاپ بسته بندی ، ارجاعات رنگی بصری یا کاهش جوهر همچنان بخش مهمی از فرآیند تأیید و چاپ است. مجموعه GMG ColorCard تولید دیجیتالی کارت های رنگی را بر اساس مقادیر طیفی تولید امکان پذیر می کند. GMG ColorCard کارت های رنگی یکسان را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه در مکان های مختلف تولید شوند.

سان کیمیکال با یکپارچه سازی اکنون می تواند به مشتریان خود در حرکت به سمت گردش کار دیجیتالی کمک کند. افزودن GMG ColorCard به SunColorBox به مشتریان Sun Chemical این فرصت را می دهد تا در محل خود ، در محل خود ، منابع رنگ دقیق ایجاد کنند.
پاتریس اورنتی رهبر تجاری Sun Chemical ، اظهار داشت: این مشارکت بر اساس مجموعه ابزارهای خلاقانه ما ادامه می یابد. Sun با همکاری با GMG Color در حال حاضر بهترین راه حل را برای کمک به مشتریان در ارتباط خودکار رنگ ، کاهش زمان ارائه ، بهبود قوام رنگ و ورود سریعتر به بازار ارائه می دهد. فرایند GMG ColorCard کاملاً خودکار است و کار با آن آسان است.

مارک لوین مدیر توسعه تجارت GMG Color گفت: برای زنجیره تامین بسته بندی ، ارتباط رنگی دقیق و دقیق بسیار مهم است. ما معتقدیم که GMG ColorCard گام تکاملی بعدی در انتقال سریع و دقیق انتظارات رنگ است. مشارکت ما با Sun Chemical نشان می دهد که کاهش دیجیتال بهترین روش جدید برای تعیین رنگ است. از طریق این مشارکت ، مشتریان Sun Chemical اکنون راهی سریعتر و دقیق تر برای تعیین رنگ و موفقیت رنگ دارند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه