PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پروژه BOBST برای توسعه بازیافت بسته بندی

گروه صنعتی BOBST اخیراً یک پروژه آزمایشی با هدف ارتقاء حرکت صنعت به سمت اقتصاد بازیافت راه اندازی کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این پروژه بخشی از ابتکار R-Cycle است ، یک کنسرسیوم که بر روی توسعه یک استاندارد ردیابی قابل اجرا در سطح جهانی کار می کند تا به طور خودکار اطلاعات مربوط به بازیافت را در یک زنجیره ارزش تولید بسته بندی انعطاف پذیر در یک پلت فرم مشترک داده ذخیره کند.

نیک کوپلند ، مدیر تحقیق و توسعه در BOBST توضیح داد: تعهد ما برای دستیابی به حلقه بسیار قوی و همه جانبه است ، از بسترهای پایدار و توسعه فرایند ، تا ماشینکاری آنها در هنگام چاپ و تبدیل و البته پایان عمر محصولات؛ پتانسیل بالایی در قابلیت بازیافت راه حل های جدید بسته بندی تک ماده ای دارد ، اما ما باید از صنعت حمایت کرد و بر چالش شناسایی آنها در جریان همگام سازی فائق آییم ، در غیر این صورت بیشتر مزایا از بین می رود.

مشکلات فعلی در بسته بندی های انعطاف پذیر ، اغلب منجر به کاهش چرخه یا ارسال مقادیر زیادی از مواد قابل بازیافت به زباله سوز یا محل دفن زباله می شود. هدف این پروژه ذخیره داده های تولید در اصطلاحاً گذرنامه های محصول دیجیتال (DPP) و استفاده از اطلاعات برای بازیافت محصولات نهایی است. این رویکرد امکان طبقه بندی دقیق تر زباله ها و در نتیجه بازیابی بازیافت های با کیفیت بالا را فراهم می کند و از اقتصاد بازیافت عملکردی پشتیبانی می کند.

BOBST اولین آزمایش استاندارد R-Cycle را بر روی یک فلز ساز خلاء BOBST EXPERT K5 در مرکز عالی تحقیق و توسعه خود برای راه حل های مانع در منچستر ، انگلستان انجام می دهد.

ابتکار R-Cycle مباحث پایداری ، اتصال و دیجیتالی شدن را جمع می کند ، که سه مورد از چهار ستون چشم انداز BOBST برای آینده بسته بندی انعطاف پذیر هستند ، بنابراین دامنه این پروژه کاملاً با تعهد ما برای پیشبرد انعطاف پذیری مطابقت دارد. قابل بازیافت بودن بسته بندی همچنین یک بلوک سازنده مهم در دیجیتالی شدن برای فرآیندهای تولید حتی کارآمدتر است. ما معتقدیم که این یک گام مهم در جهت دستیابی به حلقه بهتر برای بسته بندی انعطاف پذیر است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه