PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ پلاس دروازه ورود به اکوسیستم دیجیتال چاپخانه

هایدلبرگ در حال دیجیتالی شدن روابط با مشتریان خود با استفاده از خدمات ارزش افزوده مفید است. "هایدلبرگ پلاس" دروازه جدیدی برای اکوسیستم دیجیتالی هایدلبرگ است که مشتریان می توانند با ورود به سیستم به تمام پیشنهادات دیجیتالی هایدلبرگ دسترسی داشته باشند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برنامه های آینده از فناوری های ابری ihdngfv' ، اینترنت اشیا ، بیگ دیتا و هوش مصنوعی برای ارائه ارزش افزوده به مشتریان در مورد راه اندازی شرکت های خود استفاده خواهند کرد.

به عنوان بخشی از هفته نوآوری 2021 ، که از 13 تا 15 اکتبر در سایت ویسلوخ والدورف با شعار "همیشه یک قدم جلوتر" برگزار شد ، هایدلبرگ Prinect Print Shop Analytics به نمایش گذاشت. اولین برنامه Prinect مبتنی بر ابر که از طریق هایدلبرگ پلاس ارائه می شود که در طول سال آینده برای مشتریان قابل دسترس خواهد بود. این ابزاری است که کاربران را قادر می سازد تا بر اساس داده های زمان واقعی مهمترین KPI ، عملکرد فعلی یک چاپخانه را تعیین کنند.

KPI ها را در زمان واقعی با Print Shop Analytics نظارت و تولید را بهینه کنید

بسیاری از چاپخانه ها هنوز فرایندهای خود را با استفاده از داده های قدیمی کنترل می کنند و فقط دسترسی محدودی به KPI های فعلی خود دارند ، که بهینه سازی سریع بسیاری از فرآیندها را دشوار می کند. Prinect Print Shop Analytics یک راه حل یکپارچه را ارائه می دهد که KPI های یک چاپخانه را در زمان واقعی ثبت می کند ، ارزیابی و نظارت می کند تا با پیشنهاد روشهای مشخص عملی با کمک هوش مصنوعی ، تولید را بهینه کند. مشتریان می توانند از طریق هایدلبرگ پلاس با رابط کاربری یکپارچه و نشانه ورود به سیستم به آن دسترسی داشته باشند. همه داشبوردهای ایجاد شده ، با تجزیه و تحلیل و توصیه های مربوطه ، در صورت لزوم در هر مکانی در رایانه ، تبلت یا تلفن هوشمند خود در دسترس همه کاربران مجاز خواهد بود. در اینجا یک سیستم اعلان وجود دارد که به طور فعال کاربر را در مورد مناطق مشکل دار هشدار می دهد.

لودویگ آلگوور ، مدیر جهانی فروش و بازاریابی در هایدلبرگ می گوید: با اولین برنامه Prinect موجود در هایدلبرگ پلاس ، اکوسیستم دیجیتالی هایدلبرگ ما شتاب می گیرد و مزایای دیجیتالی شدن مشتریان به طور فزاینده ای آشکار می شود. بررسی های بازار نشان داده است که مشتریان ما فوراً خواهان عملکرد برنامه ای مانند Prinect Print Shop Analytics هستند که می توانند از آنها برای افزایش سریع کارآیی در هنگام کار سیستم ها و همچنین کاهش هزینه ها در همان زمان استفاده کنند.

هایدلبرگ در حال توسعه Print Shop Analytics با همکاری مشتریان است

به منظور آماده سازی برنامه برای بازار در اسرع وقت و همچنین ارائه عملکردهای دلخواه ، Print Shop Analytics به عنوان بخشی از یک پروژه مشترک بین هایدلبرگ و Pinguin Druck در برلین در حال توسعه است :

کریستوفر برتی ، مدیر حل مشکلات نرم افزاری در هایدلبرگ می گوید: همکاری با Pinguin Druck تأثیر بسیار مثبتی بر ارزش کاربر اولین برنامه Prinect مبتنی بر ابر دارد. این رویکرد تضمین می کند که عملکردهایی که ما در برنامه گنجانده ایم نشان دهنده خواسته های واقعی بازار است.

الکساندر مند ، مدیر عامل Pinguin Druck ، می گوید: Print Shop Analytics در حال تغییر در کار روزانه ما است. اگر یکی از چاپخانه های ما دچار اخلال شود یا چاپخانه اهداف خود را از دست بدهد ، بلافاصله توسط Print Shop Analytics اطلاع رسانی می شود. این اعلان ها بر اساس ترجیحات شخصی تنظیم شده است و می توان داده های دقیق را فوراً مشاهده نمود. این ویژگی و اقدامات پیشنهادی که ابزار پیشنهاد می کند کمک می کند تا تصمیم درستی را برای حل سریع مشکل اتخاذ گردد.

هایدلبرگ پلاس از مدیریت فروشگاه چاپ پشتیبانی می کند و ارزش بیشتری به مشتریان ارائه می دهد

با استفاده از هایدلبرگ پلاس ، این شرکت برنامه های دیجیتالی موجود را با خدمات جدید برای مشتریان ترکیب می کند. در آینده ، یک نقطه دسترسی تنها برای همه کاربران است که برای یک نمای کلی از همه ابزارها و خدمات دیجیتالی موجود در مجموعه هایدلبرگ نیاز دارند. بدین ترتیب اطلاعات و خرید اقلام (eShop) و نظارت بر تجارت آنها سریع و آسان می شود. بیش از 1800 چاپخانه در حال حاضر از دستیار هایدلبرگ (HDA) برای دسترسی به داده های تولید خود استفاده می کنند. برای به دست آوردن خدمات مربوطه ، آنها باید ثبت نام کرد یا خدمات خاصی را به عنوان مشتری قراردادی خریداری کرده باشند.

آنچه در حال حاضر بیش از هر چیزی کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد ، استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای نظارت بر عملکرد دستگاه ، خرید مواد مصرفی یا ایجاد بلیط خدمات است. کاربران معمولی HDA از مشاغل بزرگ با سایت هایی که در ده ها کشور مختلف واقع شده اند تا SME ها تنها با یک سایت متغیر هستند. آلگوور توضیح می دهد: عناصر اصلی اکوسیستم دیجیتالی هایدلبرگ مانند HDA و eShop بسیار دلگرم کننده توسعه یافته اند. با ادغام این و سایر برنامه های موجود و همچنین ادغام برنامه های جدید ، مزایای بیشتری را برای مشتریان خود افزایش می دهیم.

این شرکت در تابستان گذشته در نمایشگاه تجاری China Print از اکوسیستم دیجیتال HD "Heidelberg Plus" برای عموم رونمایی کرد. این ابزار اکنون در مرکز رسانه های چاپی آلمان به عنوان بخشی از هفته نوآوری 2021 به نمایش گذاشته می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه