PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ماشین جدید رایوبی میتسوبیشی با ربات همراه!

شرکت رایوبی میتسوبیشی (RMGT) به تازگی در محل کارخانه فوچوف خود ماشین 4.5 ورقی RMGT1050LX را با مجموعه ای از قابلیت های فنی جدید به نمایش گذاشت.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در ماشین جدید بخش تغذیه (Feeder) و تحویل (Delivery) ورق بهینه شده است. همین ویژگی باعث شده تا ماشین بتواند با سرعت بیشتر مقوای بسته بندی چاپ کند.
دستگاه به یونیت کوتینگ ویژه (Retractable) مجهز است که همراه با آخرین یونیت چاپ عمل می کند و می توان آن را از مدار تولید خارج و یا به آن اضافه کرد و از این طریق در زمان آماده سازی تا حد زیادی کاست.
دستگاه جدید همراه با یک روبات که با استفاده از یک تبلت عمل می کند ارائه شد .این روبات دسته کارهای چاپ شده را به طور اتوماتیک از بخش تحویل برمی دارد و به بخش عملیات تکمیلی می برد.
از این طریق ماشین می تواند بدون توقف برای تخلیه کارهای چاپ شده به کار خود ادامه دهد. آقای هیروکاوا رئیس شرکت RMGT در طی مراسم رونمایی از ماشین جدید گفت:”برای ما مایه تاسف است که نتوانستیم به خاطر بحران کووید 19 این ماشین را در نمایشگاه های چاپ به نمایش بگذاریم.در عین حال کارکنان و متخصان ما آمادگی دارند تا به هرگونه پرسش در زمینه ماشین جدید پاسخ داده و به صورت آنلاین راهنمایی های لازم را به علاقه مندان ارائه دهند./همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه