PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گام بزرگ زیراکس عربستان سعودی برای محیط زیست

زیراکس سعودی طرحی واضح در مورد چگونگی مطابقت برنامه های صفر خالص تولید کربن با استراتژی مسئولیت شرکت زیراکس دارد.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، زیراکس سعودی به عنوان یک شرکت مسئولیت اجتماعی و شریک مورد اعتماد دولت عربستان برای اجرای چشم انداز 2030، با اقدامات پایدار بیگانه نیست. این شرکت در حال حاضر در تعدادی از پروژه‌های پایدار و با حمایت دولتی مانند صدور صورت‌حساب الکترونیکی و سایر پروژه‌های بزرگ مشارکت دارد.

با این وجود، وقتی نوبت به اقدامات اقلیمی می‌رسد، دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد مهم است و زیراکس سعودی می‌داند که پایداری از خانه شروع می‌شود. زیراکس در گزارش مسئولیت اجتماعی شرکتی خود در سال 2021 که به تازگی منتشر شده است، استراتژی جهانی این شرکت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را تشریح کرده است. بر اساس این گزارش، این شرکت به سرعت هدف صفر خالص خود را تا 10 سال دنبال کرد و هدف جدیدی را برای سال 2040 تعیین کرد. بر اساس این نقشه راه زیراکس مصمم است تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را به شدت کاهش دهد و به انتشار خالص صفر برسد. ترکیبی از پروژه‌ها به منظور بهبود کارایی عملیاتی، ایجاد نوآوری‌های فناوری جدید و مکانیسم‌های جبران کربن پایداری طراحی شده اند.

برای پیمودن این مسیر بسیاری از محصولات موجود زیراکس دوباره مهندسی شدند تا از نظر انرژی کارآمدتر باشند. برای دستیابی به این هدف، تنظیمات مربوط به طراحی محصولات چاپ لیزری انجام شد، در حالی که در همان زمان تغییراتی در خواص تونر ایجاد شد، کنترل‌های الکترونیکی کارآمدتری توسعه یافت و عملکرد سیستم زیروگرافی نیز بهبود یافت. به عنوان بخشی از استراتژی کلی پایداری، بسته بندی و توزیع ملاحظات جدایی ناپذیر فرآیند تجاری سازی محصولات زیراکس عربستان است. این شرکت در تلاش است تا در صورت امکان بسته بندی را حذف، کاهش، استفاده مجدد و بازیافت کند.

مدیریت پایان عمر تجهیزات

زیراکس سعودی مدتهاست که به مدیریت مسئول پایان عمر تجهیزات متعهد بوده است. گسترش مقررات زباله های الکترونیکی نیاز به بسیاری از برنامه های جداگانه را در کشورها و حتی ایالت های مختلف ایجاد کرده است. زیراکس عربستان سعودی خدمات بازیافت و دفع زباله را به دقت ارائه می کند تا اطمینان حاصل کند که تجهیزات بازگردانده شده مشتریانش در برابر نقض داده ها و دفع نادرست محافظت می شود. برای این منظور زیراکس سعودی با یک نهاد محلی معروف برای بازیافت زباله های الکترونیکی خود در ارتباط است. این فعالیت به صورت دوره ای انجام می شود و اخیراً این شرکت بالغ بر 50 تن زباله الکترونیکی را برای بازیافت تحویل داده است.

شما نباید اسراف کنید!

ضایعات خبر بدی است و زیراکس سعودی قبلاً بر اساس دستورالعمل‌های شرکت زیراکس و رویکرد اقتصاد دایره‌ای عربستان سعودی که از کاهش، استفاده مجدد، بازیافت و حذف حمایت می‌کند، برنامه‌ای دقیق برای کاهش میزان زباله طراحی کرده است. زیراکس در طول سال 2020 تقریباً 68 درصد از زباله های خطرناک تولید شده در سراسر شرکت را مدیریت کرد، در حالی که ضایعات غیر خطرناک نیز تقریباً 30 درصد در مقایسه با سال 2019 کاهش یافت. در سال 2021 کاهش های بیشتری حاصل شد که نشان می دهد شرکت در مسیر درستی قرار دارد.

شرایط اقتصادی جهانی ناشی از همه‌گیری COVID-19 تأثیر مستقیمی بر توانایی زیراکس سعودی برای تسریع در برنامه مدیریت زباله و ارائه راه‌حل‌های عملی به مشتریان خود برای کاهش، استفاده مجدد و بازیافت داشت.

مهر تایید

به رسمیت شناختن اعتبار پایداری زیراکس توسط شاهزاده ولز افتتاحیه با مهر Terra Carta در این جایزه منعکس شده است. این مهر در مراسمی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در سال 2021 (COP26) ارائه شد، جایی که زیراکس ارائه‌دهنده چاپ است. مهر و موم Terra Carta به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که دارای موقعیت رهبری در صنعت خود هستند و دارای نقشه‌های راه انتقال معتبری هستند که بر اساس معیارهای علمی شناخته شده جهانی برای دستیابی به صفر خالص تا سال 2050 یا قبل از آن ساخته شده است.

و آینده؟

عربستان سعودی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان، قبلاً متعهد شده است که تا سال 2060 به انتشار گازهای گلخانه‌ای «صفر» برسد. زیراکس ، شریک فعال دولت عربستان و بخشی از یک تولیدکننده جهانی با سابقه چشمگیر در نوآوری و استراتژی پایدار ، با استانداردهای جهانی زیراکس مطابقت دارد و پایداری را با اهداف تجاری همسو می کند.

توسعه پایدار مستلزم رفع نیازهای حال حاضر بدون به خطر انداختن نیازهای نسل های آینده است. زیراکس سعودی دائماً در تلاش است تا ردپای کربن خود را کاهش دهد و مشکلاتی را که بر مشاغل در عربستان سعودی تأثیر می گذارد، به منظور تثبیت یا کاهش بار زیست محیطی حل کند. زیراکس عربستان مطمئن است راه حل هایی که ارائه می دهد، که بر اساس چارچوب مسئولیت شرکت زیراکس است، تأثیر آن و تأثیر مشتریانش بر محیط زیست را کاهش می دهد و به جامعه و سیاره به طور کلی کمک می کند.

زیراکس به عنوان یک شرکت پیشگام در ترویج اقتصاد بازیافت و شریک اصلی پروژه چشم انداز 2030 دولت عربستان، رویکردی چندوجهی برای پایداری اتخاذ کرده است. در حالی که دائماً در تلاش برای حمایت از پایداری است، کسب‌وکارها را در عربستان سعودی تشویق می‌کند که فناوری و راه‌حل‌های دیجیتال را پیاده‌سازی کنند. مهمت سزر، مدیر کل زیراکس عربستان سعودی ، می‌گوید: ما طرحی روشن داریم که چگونه برنامه‌های صفر خالص شرکت را با استراتژی مسئولیت شرکت زیراکس منطبق کنیم .
تعهد زیراکس عربستان برای دستیابی به هدف صفر خالص تولید کربن تعیین شده توسط زیراکس، موفقیتی را برای این شرکت و مشتریانش به ارمغان خواهد آورد.

درباره زیراکس عربستان

زیراکس سعودی نمایندگی زیراکس در عربستان سعودی است. این شرکت در سال 1986 با خطوط تجاری که شامل ارائه راه حل هایی برای بهبود فرآیندهای تجاری، اتوماسیون و فناوری چاپ از طریق چشم اندازی نوآورانه برای به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی برای ایجاد یک محیط کاری بهتر است، تأسیس شد. زیراکس سعودی مجموعه کاملی از محصولات و خدمات زیراکس را از دستیاران محل کار، راه حل های گردش کار و خدمات چاپ مدیریت شده در بازار KSA ارائه می دهد. زیراکس سعودی چالش های بازار جهانی و محلی را به طور پیوسته با هم و در راستای استاندارد جهانی زیراکس بررسی می کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه