PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سیستم جدید نظارت و ردیابی زنجیره تامین کالا و بسته بندی


شرکت مونوتک سیستمز(Monotech Systems) اپلیکیشن TraceSci را برای ردیابی، نظارت و تعیین اصالت(Authentication) زنجیره تامین کالا و بسته بندی به بازار عرضه کرده است. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تقلب و جعل در کل فرایند زنجیره تامین کالاهای مصرفی از جمله FMCG، مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی و هم چنین تجهیزات الکترونیکی خانگی به یک معضل اساسی تبدیل شده است. بدون یک سیستم نظارت و ردیابی قدرتمند و موثر جاعلان به راحتی می توانند به زنجیره تامین نفوذ کرده و کالاهای تقلبی را وارد بازار کنند.

جعل کالا در حال حاضر بازاری 4 میلیارد یورویی است و در سراسر جهان برندها در تلاشند با آن مبارزه کند. سیستم TraceSciبه صاحبان برند امکان می دهد تا بتوانند کالاهای قلابی را شناسایی کرده و از ورود آن به بازار جلوگیری کنند. این اپلیکیشن از امکانات GPS برخوردار است و می تواند گردش کالا در هر نقطه ای از جهان را رصد و ردیابی کند.

کسانی که خواستار این سیستم هوشمند هستند می توانند به طور آزمایشی از آن استفاده کرده و پس از انجام موفقیت آمیز این تست ها آن را بخرند. این اپلیکیشن را می توان بر اساس قوانین و استاندارد های هر کشور برنامه ریزی و تنظیم و با انواع سیستم های چاپی، تجهیزات و لیبل زنی، سیستم های نقاله و سیستم های نظارت مجهز به دوربین سازگار کرد./همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه