PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مینی هولوگرام انسانی راهنمایی بسته بندی ها!

آینده جذابی که در آن خریداران می توانند به صورت مجازی با محصولات موجود در قفسه صحبت کنند، با توسعه مفهوم جدیدی که هولوگرام انسان را به بسته بندی محصول اضافه می کند، نزدیک و نزدیکتر می شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نمونه اولیه که توسط شرکت فناوری Immertia ساخته شده از واقعیت افزوده برای نمایش واقعی از درون بسته‌بندی محصول توسط هولوگرام استفاده می‌کند.

مدیر عامل Immertia، Dave Chaffey گفت که پاسخ به این مفهوم پیشگامانه بسیار زیاد بوده است.نمونه اولیه ای که امروز نشان می دهیم بسیار جذاب است. می‌بینید که شخصی،در قالب هولوگرافی در داخل بسته‌بندی وجود دارد که منتظر ارائه اطلاعات و مشاوره در مورد محصول است. او می‌تواند اطلاعات را به زبان انگلیسی یا اسپانیایی ارائه دهد.این یک نمایش دهنده مطلق تاکنون برای ما بوده است. شما می‌توانید پاسخ‌های شگفت زده مردم را ببینید.
ایفای نقش کلیدی Chaffey آینده روشنی را برای صنایع بسته بندی و کالاهای مصرفی می بیند و از پتانسیل فناوری های جدید که به این صنعت می آیند هیجان زده است.کارهای درخشانی در حال انجام است - چند فناوری عالی که برای مصرف کنندگان ارزش می افزایند و برندها را به هم متصل نگه می دارند. با گذشت زمان، این مفاهیم نحوه خرید ما را تغییر خواهند داد.
بسته بندی در فرآیند تصمیم گیری خرید اهمیت بیشتری پیدا می کند. نقش مهمی برای صنعت بسته بندی وجود دارد تا مسیر فناوری های جدید را هدایت کند.

اما چگونه کار می کند؟
مصرف کنندگان از تلفن هوشمند خود برای اسکن و فعال کردن بسته بندی استفاده می کنند. سپس هولوگرام واقعیت افزوده از طریق دوربین مشاهده می شود، جایی که او اطلاعات و مشاوره محصول را ارائه می دهد.جدا از شگفتی اولیه، زن هولوگرافیک یک راه ساده و بصری برای دریافت اطلاعات ارائه می دهد. عامل اعتماد مانع مهمی برای مصرف کنندگان خواهد بود و این مفهوم با در نظر گرفتن آن توسعه یافته است.
چفی در این رابطه گفت: چشم انداز این است که افراد واقعی را وارد این ترکیب کنیم.هولوگرام توسط طیف وسیعی از محتوای چندرسانه‌ای پشتیبانی می‌شود و اطلاعات و محتوا را به صورت مجازی ارائه می‌کند – این مفهوم حیرت‌انگیز است. این فرآیند بیش از یک مفهوم جالب است - چشم انداز بزرگ تری در اینجا وجود دارد - ما در حال ایجاد محیطی هستیم که در آن تمام اطلاعات مربوط به یک محصول - توصیه ها، دستورالعمل ها، راهنمایی ها، همه از خود محصول می آیند.
این طرز تفکر نیز شهودی است، هنگامی که شما نیاز به دانستن چیزی در مورد یک محصول دارید، مستقیماً به سراغ منبع می روید. ما هنوز مدتی تا رسیدن به جریان اصلی فاصله داریم، اما در حال ارائه یک راه حل ملموس، بدون هیچ مانعی هستیم.

کاربردهای تجاری بسیار زیاد است، با موارد کاربری در غذا و نوشیدنی، تولید، بهداشت، آموزش و بسیاری از صنایع دیگر.به گفته Chaffey، ویدئویی از این مفهوم که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، منجر به تماس سه غول داروسازی و مجموعه بزرگی از آژانس های علاقه مند شده است.

شرکت Immertia حرکت سریع به بازار را اعلام کرده است و خواستار ابراز علاقه سرمایه گذاران برای انتشار سهام سرمایه پیش بینی شده است. این شرکت در حال حاضر دو پلتفرم واقعیت افزوده در بازار دارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه