PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افزایش قیمت های نایلوپرینت

شرکت XSYS افزایش قیمت را در طیف محصولات نایلوپرینت به عنوان پاسخی به تورم اعمال خواهد کرد‌.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت XSYS به عنوان پاسخی به تورمی که تاکنون توسط شرکت از طریق طرح‌ها و پروژه‌های مختلف کاهش هزینه‌ها و همچنین پیشرفت‌های فناوری و سایر دستاوردهای بهره‌وری کاهش یافته، افزایش قیمت را در طیف محصولات نایلوپرینت اعمال خواهد کرد.

با این حال، در سال 2021، تورم هزینه ای که توسط XSYS جذب می شود افزایش یافته است. تورم هزینه توسط تامین کنندگان منتقل می شود و در چندین هزینه ورودی وجود دارد.

به گفته XSYS، تامین کنندگان مواد اولیه افزایش قیمت دو رقمی را اعمال می کنند. افزایش هزینه های گاز و برق منجر به تورم قابل توجهی در هزینه های تولید شرکت و افزایش هزینه های تامین کنندگان شده است. هزینه‌های حمل و نقل در حال رشد است و شاخص جهانی کانتینر از ژوئیه 2021 به 15+ درصد رسیده است. این امر بر عرضه مواد خام و همچنین حمل و نقل دریایی و زمینی در شبکه زنجیره تأمین XSYS تأثیر دارد.

تورم اضافی مشاهده شده در سال 2021 هیچ نشانه ای از کاهش ندارد، در نتیجه، XSYS افزایش قیمتی بین 7 تا 15 درصد را در طیف محصولات نایلوپرینت اعمال خواهد کرد که از 1 فوریه 2022 اجرایی می شود.

آقای Friedrich von Rechteren معاون بازرگانی جهانی در XSYS گفت: ایمن سازی عرضه محصولات ما به موقع به مشتریان اولویت ما باقی می ماند. ما در طول این دوره چالش برانگیز اقتصادی از مشتریان خود با خدمات فنی و محصولات با کیفیت حمایت خواهیم کرد. علاوه بر این، XSYS به سرمایه گذاری در پروژه ها و محرک های کارآمدی که برای مقابله با تورم در صورت امکان طراحی شده اند، ادامه خواهد داد.

شرکت XSYS در همکاری زایکون و گروه فلینت برای بخش کلیشه های پلیمری پیش از چاپ فلکسو و لترپرس تاسیس شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه