PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

همکاری گروهی چاپخانه‌های لیبی برای چاپ کتاب های درسی

 پس از سقوط معمر قذافی و آشفتگی داخلی لیبی، اکنون وزیر آموزش و پرورش دولت وحدت ملی این کشور در پی یک اتحاد و همکاری سراسری چاپخانه داران برای چاپ و تولید کتابهای درسی است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین راستا عمران القیب وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی در دولت جدید وحدت ملی لیبی، نشست هایی با نمایندگان تعدادی از شرکت‌های چاپ محلی در طرابلس برگزار نموده تا در مورد امکان چاپ و ارائه فوری کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان آموزش ابتدایی بحث و تبادل نظر کند.
 
این وزارتخانه در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که رؤسا و نمایندگان شرکت های چاپ داخلی در این جلسه تجربیات خود را در زمینه چاپ کتاب های درسی، قابلیت ها و به طور کلی بازه زمانی لازم برای انجام این پروژه کاری را بررسی و به اشتراک گذاشتند.
 
این نشست به منظور یافتن سازوکار بهینه برای تهیه موارد اولیه مورد نیاز و چاپ فوری کتاب های درسی و توزیع آن در تمامی مدارس در آینده نزدیک برگزار شد.
 
در واکنش به تایید نخست وزیر عبدالحمید دبیبه مبنی بر تخصیص بودجه برای چاپ و توزیع کتب درسی، این وزارتخانه اخیراً تأیید کرد که هنوز 190 میلیون دینار لیبی در حساب خود ذخیره کرده تا صرفاً برای چاپ و توزیع کتاب های درسی استفاده شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه