PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جشن کمپانی POLAR برای رکورد شکنی در فروش

شرکت آلمانی Polar Mohr، سازنده ماشین های برش مستقر ارقام فروش قابل توجهی را منتشر کرده است و خاطرنشان می کند که اعتماد مشتری با وجود تنگناها و محدودیت های مرتبط با بیماری همه گیر کوید19 همچنان باقی است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تولید کننده ماشین های برش از Hofheim در نزدیکی فرانکفورت به چندین رقم قابل توجه دست یافته است: 27000 دستگاه برش Polar فروخته شده در آلمان، که به 70000 دستگاه در اروپا می رسد. بریتانیا با تقریباً 8000 دستگاه دومین بازار بزرگ Polar است و پس از آن ایالات متحده با نزدیک به 30000 دستگاه نصب شده در سراسر قاره قرار دارد. در منطقه آسیا، ارقام فروش Polar به مرز 20000 رسید.

هندریک کنوسلز، رئیس فروش Polar Mohr، اظهار داشت:ما توانستیم به‌طور مکرر مشتریان خود را حتی در طول همه‌گیری، با وجود تنگناها در تأمین‌کنندگان و محدودیت‌های مرتبط با بیماری همه‌گیv کوید19 راضی نگه داریم . این ارقام در بازارهای مختلف نشانه خوبی از موفقیت ما هستند.
ماشین‌های برش پلار از طریق کانال‌های مختلف فروخته می‌شوند – در حالی که این برند به طور انحصاری توسط Heidelberger Druckmaschinen به فروش می‌رسد، یک تیم فروش بین‌المللی با چندین نماینده برای برند Mohr در دسترس است. Mohr Postpress Machinery علاوه بر این به بازار چین با دستگاه های Mohr خدمات می دهد.

شرکت Polar Mohr در حدود 170 کشور فعال است و تا به امروز در مجموع 130000 دستگاه فروخته شده است که این آمار بدون احتساب تجهیزات جانبی است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه