PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ به دنبال استخدام کارآموز در ایالات متحده

هایدلبرگ با برنامه کارآموزی خود در ایالات متحده و آلمان، رویکردی فعال برای توسعه نسل بعدی متخصصان صنعت چاپ از طریق توسعه حرفه ای در پیش گرفته است. برای این منظور، این شرکت به دنبال استخدام 25 کارآموز جدید در ایالات متحده است.

 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بر اساس داده های یک مطالعه توسط ائتلاف نیروی کار ارتباطات گرافیکی (GCWC)، به ازای هر 10 نفر در یک شرکت چاپ، تقریباً 4 نفر واجد شرایط بازنشستگی از هم اکنون تا سال 2030 هستند.
با کمبود شناخته شده نیروی کار ماهر در کل ایالات متحده، شرکت های چاپ و تولید کنندگان ناامید هستند تا نیروی کار بسیار مجرب و متخصص خود را جایگزین کنند.  
 
سدریک موئنزینگ، معاون عملیات چرخه حیات برای هایدلبرگ ایالات متحده، گفت: این مشکلی نیست که بتوان آن را یک شبه برطرف کرد. این امر مستلزم تعهد شرکت هایی مانند هایدلبرگ در آموزش و کمک به صنعت ما برای پیشرفت است. استخدام در این زمینه خاص می‌تواند دشوار باشد، اما ما گام‌های بزرگی در تضمین حقوق و مزایا رقابتی همراه با فرصت‌های رشد برای همه افرادی که در برنامه ما استخدام شده‌اند برداشته‌ایم. 
 
در حالی که هایدلبرگ ایالات متحده از سال 2007 کارآموزان فردی را استخدام کرده است، از پایان سال 2020 شروع به استخدام گروه های بزرگتر کرد. 
این برنامه از ابتدای امسال شش نفر را با هدف استخدام بیست و پنج نفر دیگر در طی 18 تا 24 ماه آینده تنها در ایالات متحده استخدام کرده است. در آلمان، این شرکت بیش از 120 نفر را برای شروع آموزش در یکی از چهار سایت شرکت در سپتامبر 2021 استخدام کرد.  
 
موینزینگ گفت: نیاز به نسل جدیدی از متخصصان ماهر در صنعت چاپ و فراتر از آن ضروری است. ما متعهد به شناسایی و آموزش افرادی هستیم که با دستان خود رابطه خوبی دارند ، از کثیف شدنش مشکلی ندارند و از کار بر روی تجهیزات لذت می برند - حتی بدون تجربه چاپ قبلی - برای یادگیری و توسعه با هایدلبرگ و به دست آوردن درک واقعی از فناوری و تجهیزات پیشرفته.
 
برنامه کارآموزی هایدلبرگ دو تا سه سال طول می کشد و با یک برنامه آموزشی فشرده در مرکز رسانه چاپی شرکت در خارج از آتلانتا شروع می شود. این آموزش تمامی عملکردهای عملیاتی، الکتریکی و مکانیکی هایدلبرگ را علاوه بر پنوماتیک، نرم افزار و کاربرد، پوشش می دهد.  
 
پس از دوره مقدماتی، کارآموزان در یک منطقه پایه قرار می گیرند و به مدت دو تا سه سال با یک مربی باتجربه کار خواهند کرد. از طریق این آموزش در محل کار، کارآموزان تجربیات ارزشمندی به دست می آورند و مهارت های خود را در این زمینه توسعه می دهند. به گفته کارآموز کایل ویلسون که در سال 2020 استخدام شد، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری در این زمینه وجود دارد. کیفیت کار و مهارت های ما همیشه با گذشت زمان بهبود می یابد. 
 
دستمزد کارآموزان در طول کل دوره آموزشی به همراه دریافت دستمزد برای سفر و غذا، مجموعه ابزار خود و توانایی واجد شرایط بودن برای خودروی شرکتی پرداخت می شود. پس از گذراندن امتحان نهایی، کارآموزان به عنوان تکنسین های خدمات آموزش دیده متخصص در یکی از بسیاری از حوزه های محصول هایدلبرگ با فرصت رشد شغلی مادام العمر با هایدلبرگ شروع به کار خواهند کرد. 
 
برای پذیرش در این برنامه، داوطلبان باید حداقل 21 سال سن داشته باشند و دارای تجربه اولیه تعمیرات مکانیکی و آشنایی با ابزارهای مکانیکی باشند (استعداد در حوزه چ برق یک امتیاز مثبت محسوب می شود).  
 
راجرز انگلیش، مدیر توسعه مهارت‌های خدماتی، گفت: با پیشرفت صنعت ما، یافتن تکنسین‌های واجد شرایط و اپراتورهای ماهر دشوارتر شده است. برنامه کارآموزی فرصتی عالی برای ما است تا به شناسایی ستاره های در حال ظهور بعدی صنعت چاپ کمک کنیم و در عین حال نسل جدید را در معرض هیجان و امکانات چاپ قرار دهیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه