PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چاپخانه در بورس وعده اتحادیه چاپخانه داران که عملی نشد و نخواهد شد

با حضور هیات مدیره جدید در اتحادیه چاپخانه داران – البته با دخالت و تغییر توسط سازمان صمت- وعده های فراوانی به صنف چاپخانه داران تهران داده شد که در سالگرد هریک به چگونگی و امکان انجام آن خواهیم پرداخت.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بیش از یک سال پیش طی عکسهای فراوان اخباری توسط اتحادیه چاپخانه داران تهران مبنی اقدام اتحادیه برای ورود چاپخانه های عضو این تشکل به بورس اوراق بهادار منتشر و ارایه شد.

طی چند روز گذشته تیم پژوهش و پیگیری آژانس خبری چاپ و بسته بندی هیچ اثری از خبر و عکسهای این نشست در اینترنت پیدا نکرد و نهایتا با تماس با حاضرین در جلسه به عدم محقق شدن این وعده طی بیش از یک سال گذشته رسیدیم.

پرسش اینجاست آیا اتحادیه بجای این وعده عجیب و تقربیا ناممکن ( با توجه به شرایط چاپخانه ها و فضای حاکم بر این صنف و صنعت چاپ) کارهای کاربردی تر برای اعضا ندارد؟

شایان ذکر است طی این مدت و در طول یک سال گذشته بیش از 160 چاپخانه تعطیل، ورشکسته و از چرخه تولید خارج شده اند.

همچینن در خبری دیگر، هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران در نشستی حدود یک ماه پیش علاوه بر اعلام اقدام شکایت رسمی از تعاونی چاپخانه داران از واردات مواد اولیه با ده درصد زیر قیمت بازار توسط کار گروه ملزومات اتحادیه خبر داد که از این وعده هم با گذشت بیش از یک ماه هنوز عملی نشده است.
سوالات بسیاری در اذهان عمومی چاپخانه داران تهران مبنی بر عملکرد هیات مدیره این اتحادیه متبادر شده که بسیار پسندیده است پاسخی درخور وضع موجود و روندهای تاثیرگذار ورشکستگی گسترده چاخانه ها طی این مدت از سوی هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران داده شود.

 

اینجا بخوانید:پاسخ تعاونی چاپخانه داران به حاشیه سازی اتحادیه چاپخانه داران تهران

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه