PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افزایش قیمت جهانی کلیشه های کداک

با توجه به اولین اقدام قیمت از زمان راه اندازی KODAK FLEXCEL سیستم NX در سال 2008، Miraclon اعلام کرده است افزایش قیمت از 6٪ در تمام محصولات، از فو 7 فوریه 2022 اعمال و این مقدمه ای از اضافه بهایی حمل و نقل به طور موقت است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، میراکلون با توجه به تامین بی‌وقفه مواد کلیشه فلکسوگرافی برای مشتریان و مواجهه با تورم سریع مواد اولیه، انرژی، نیروی کار و هزینه‌های توزیع که بر کل زنجیره ارزش چاپ بسته‌بندی تاثیر گذاشته است، اقدامات لازم را برای عبور از هزینه‌های افزایش یافته انجام می‌دهد. به نحوی که تا حد امکان برای مشتریان منصفانه و معقول باشد.

کریس پین، مدیرعامل میراکلون، اظهار داشت: ایمن سازی عرضه برای مشتریان ما اولویت اصلی ما است. پس از سنجیدن ترکیبی از عوامل، دو اقدام جداگانه انجام می دهیم، زیرا دو نیروی بازار متفاوت در کار هستند. اول، ما قیمت تمام محصولات خود را افزایش می دهیم تا به هزینه های بالاتر مواد خام، نیروی کار، آب و برق و خدمات تجاری که اکنون پرداخت می کنیم، رسیدگی کنیم. ثانیاً، ما در پاسخ به هزینه‌های بالاتر کنونی در نتیجه افزایش قابل توجه زنجیره تامین و افزایش قیمت‌ها برای خدمات توزیع و حمل و نقل، هزینه‌های اضافی موقت را اعمال می‌کنیم. ما معتقدیم افزایش هزینه ها وضعیتی موقتی است که تعدیل می کند و به محض اینکه بتوانیم هزینه های اضافی را کاهش داده یا حذف خواهیم کرد. ما مطمئن هستیم که این استراتژی به نفع مشتریان ما، زنجیره تامین و میراکلون است.

در طول همه‌گیری کرونا، Miraclon اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند تقاضای رو به رشد فناوری FLEXCEL NX را برآورده کند. این شرکت برای به حداقل رساندن مشکلات احتمالی زنجیره تامین، تولید را در سایت‌های تولیدی خود افزایش داد و اکنون دو برابر موجودی مواد اولیه و کالاهای تمام شده قبل از همه‌گیری را در اختیار دارد و نیاز به افزایش قابل توجهی در سرمایه در گردش دارد. همچنین به طور مداوم شبکه های توزیع خود را بررسی می کند و گزینه ها و روش های مختلف حمل و نقل را برای تسریع در توزیع - بیشتر اوقات با هزینه بالاتر - بررسی می کند.

اقدامات میراکلون منعکس کننده اقداماتی است که در سراسر صنعت بسته بندی انجام می شود. تامین امنیت اولویت اصلی در سراسر زنجیره ارزش چاپ بسته بندی است، بنابراین مغازه ها، مبدل ها، مارک ها، خرده فروشان و حتی مصرف کنندگان امنیت عرضه را بر قیمت اولویت می دهند. این به معنای پرداخت بهای کالاها و خدماتی است که بازار تقاضا می کند. اطمینان از بازدهی عادلانه همه بازیگران در زنجیره ارزش، تنها راه تضمین یک زنجیره تامین سالم و انعطاف‌پذیر است.

پین نتیجه می گیرد: میراکلون از زمان معرفی سیستم FLEXCEL NX، تورم و هزینه های استاندارد را جذب کرده است. در طول این دوره همه‌گیری، علی‌رغم اینکه هزینه‌های ما به طور مداوم افزایش می‌یابد، ما تمام اقدامات تحت کنترل خود را برای جذب افزایش قیمت بدون انتقال آن به مشتریان خود انجام داده‌ایم. متأسفانه این دیگر امکان پذیر نیست. ما این تصمیم را با اکراه و تفکر دقیق در مورد بهترین روش برای اجرای متعادل و متناسب این افزایش اتخاذ کرده ایم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه