PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

EFI کسب و کار MIS خود را به STG فروخت

شرکت Electronics For Imaging(EFI)اعلام می‌کرد سرمایه‌گذاری‌های فناوری را برای سرعت بخشیدن به رشد در کسب‌وکار صنعتی با رشد سریع اینکجت خود در اولویت قرار می‌دهد تا همچنان صنعت را در انتقال آنالوگ به دیجیتال و همچنین در بازار خود رهبری کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بست بندی ایران، به عنوان بخشی از این استراتژی متمرکز، EFI فروش نرم‌افزار تولیدی الکترونیکی ("EPS") خود را برای بسته‌بندی و نرم‌افزار بهره‌وری چاپ به یکی از شرکت‌های وابسته به گروه فناوری سیمفونی ("STG") تکمیل کرده است. دو شرکت EFI و EPS به همکاری با مشتریان و شرکای مشترک خود برای اطمینان از موفقیت متقابل ادامه خواهند داد.

این فرآیند به EFI اجازه می دهد تا سرمایه گذاری در واحدهای تجاری جوهرافشان و Fieryخود را سرعت بخشد تا از فرصت های رشد موجود که شرکت خدمات می دهد، سرمایه گذاری کند و همچنین توسعه را به سمت بازارهایی هدایت کند که در حال شروع تحول به سمت دیجیتال هستند.

جف جاکوبسون، مدیر عامل و رئیس اجرایی EFI گفت: ما هرگز در مورد فرصت موجود در بازارهای جوهرافشان صنعتی و توانایی خود در استفاده از Fiery، فناوری پیشرو دیجیتال Front End (DFE) برای چاپ رنگی دیجیتال، هیجان زده نبوده ایم تا به ایجاد تحول آنالوگ به دیجیتال در تمام سطوح بالا ادامه دهیم. ما سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام می دهیم تا همچنان در بازارهای بسته بندی و کریگیت، گرافیک نمایشگر، نساجی پیشرو باشیم.

پتانسیل بازارهای جوهر افشان صنعتی با رشد بالا انگیزه ای برای تسریع سرمایه گذاری در محصولات و خدمات پیشرو در بازار است که باعث تحول آنالوگ به دیجیتال می شود. جیکوبسون افزود: جوهرافشان صنعتی یکی از بزرگترین فرصت‌هایی است که در 35 سال فعالیتم در این صنعت دیده‌ام. «فروش تجارت نرم‌افزار تمرکزی را برای تیم‌های جوهرافشان صنعتی و Fiery فراهم می‌کند که بهترین موقعیت آن‌ها را برای موفقیت فراهم می‌کند.»

نوآوری و رشدFiery

واحد تجاری Fiery، تحت رهبری مستمر مدیر عملیات و مدیر کل Fiery، توبی وایس، به عنوان ارائه‌دهنده برتر DFE در جهان باقی می‌ماند و عملکرد بالای مورد نیاز را در بسیاری از بازارهای عمودی از جمله بسته‌بندی، علامت‌گذاری و چاپ تجاری با راه‌حل‌های پیشرفته Fiery امکان‌پذیر می‌سازد. چاپگرها و پرس های پایانی از بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات بزرگ.

ویس گفت: مجموعه محصولات Fiery شامل الگوریتم های رنگی در سطح جهانی، فناوری ابری پیشرفته و بسیاری دیگر از بهترین راه حل های اختصاصی است که زمان تولید را کاهش می دهد و کیفیت چاپ را افزایش می دهد. «با همکاری نزدیک با شرکای خود، سرمایه‌گذاری‌هایی که در آینده فناوری Fiery انجام می‌دهیم راه‌حل‌های قوی‌تری را تقویت می‌کند - از جمله ارائه‌های ابری پیشرو از طریق مجموعه محصولات EFI IQ™ که به مشتریان کمک می‌کند تا به سطوح جدیدی از اتوماسیون دست یابند. دقت و پتانسیل سود در چاپ دیجیتال.

سرمایه گذاری برای رشد تحت مالکیت جدید

مالک جدید EPS، STG، یک شرکت سهام خصوصی پیشرو است که بر سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار، تجزیه و تحلیل داده‌ها، و شرکت‌های خدمات فناوری مبتنی بر نرم‌افزار تمرکز دارد و از EPS برای ارائه ارزش افزوده به مشتریان بسته‌بندی و چاپ و تسریع رشد جهانی پشتیبانی می‌کند. STG این خرید را در 30 دسامبر 2021 تکمیل کرد. قیمت و شرایط این معامله فاش نشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه