PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نام مدیر بازار یابی کونیکا مینولتا در بین زنان تاثیر گذار2021

کونیکا مینولتا اعلام کرد که  Cannata Report  استیسی سوجیبون مدیر ارتباطات بازاریابی را به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای زن در سال 2021 معرفی کرده است. این افتخار معتبر در شماره سالانه زنان اینفلوئنسر این برند رسانه ای به نمایش گذاشته شده است که نشان دهنده تعهد آن به قدردانی و ترویج مشارکت های حیاتی زنان در صنعت چاپ است.
 
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، استیسی سوجیبون تقریباً ده سال پیش به کونیکا مینولتا پیوست، جایی که او به عنوان مشاور در آژانس‌های رسانه‌ای و ارتباطات برند در لندن کار می‌کرد و در مورد تغییر نام تجاری، تغییر موقعیت و ابتکارات مشارکت ذینفعان مشاوره می‌داد. او یک متخصص بازاریابی واجد شرایط انستیتوی خبره بازاریابی است و در هماهنگی کامل با موضوع اینفلوئنسر زنان امسال، دارای مدرک کارشناسی ارشد در انسان‌شناسی اجتماعی از دانشگاه کالج لندن است.
سوجیبون گفت: انتخاب شدن به عنوان یک زن تأثیرگذار توسط Cannata Report چیزی است که من چندین سال آرزویش را داشتم، و موضوع برنامه امسال واقعاً برایم جالب بود. همه‌گیری ما را به چالش کشید تا درباره نحوه انجام کارها، یافتن فرصت‌های جدید و راه‌های بهتر برای اجرا دوباره فکر کنیم، و اینجاست که عنصر کنجکاوی واقعاً به کار می‌رود. با کنجکاوی و پرسیدن سؤال، به ما این امکان را می دهد که حتی بیشتر از همیشه نوآور باشیم.
 
سوجیبون در سراسر کونیکا مینولتا به دلیل کمک به تغییر اعتبار سازمان از برندی که قبلاً برای دوربین ها و چاپگرها شناخته شده بود، شناخته شده است. او راه‌اندازی مرکز محل کار کونیکا مینولتا را رهبری کرد و این محصول را در رویداد "Spotlight" کونیکا مینولتا در مارس 2017 در برلین در معرض دید مطبوعات جهان قرار داد. این اولین عرضه جهانی محصول با این ماهیت در تاریخ کونیکا مینولتا بود که از طریق آن روند رو به رشدی داشت.
در سال 2018، Sujeebun بازاریابی برای All Covered، بخش خدمات فناوری اطلاعات Konica Minolta را آغاز کرد. از آن زمان، All Covered با افزایش قابل توجه مصاحبه‌ها و مقالات مطبوعاتی، با کسب ده‌ها جایزه و جلب توجه قابل توجه در رسانه‌ها، به عنوان یک رهبر صنعت ظاهر شد. 
 
کی فرناندز، معاون ارشد بازاریابی، کونیکا مینولتا و اینفلوئنسر زنان در سال 2014، گفت: من بسیار مفتخرم که می بینم استیسی توسط Cannata Report با این افتخار شناخته شد." او توانایی شگفت‌انگیزی دارد که نه تنها بر چالش‌هایی که بر سر راهش قرار می‌گیرد غلبه می‌کند، بلکه در مواجهه با آن‌ها پیشرفت می‌کند، و از طریق رهبری او، تیمش با موفقیت تعامل و فروش را در یک محیط تجاری پویا هدایت می‌کند.
استیسی سوجیبون یک بازاریاب مبتکر و استراتژیک است که به دلیل مشارکت پویا و منحصر به فردش در پلتفرم های بازاریابی موفق کونیکا مینولتا متمایز است. سی جی کاناتا، رئیس و مدیر عامل شرکت Cannata Report می‌گوید: او یک متفکر خارج از چارچوب است که با چه اگرها و چرا نه‌هایی هدایت می‌شود، که منجر به ابتکارات الهام‌بخش می‌شود. استیسی یک الگوی نقش پیشرو در نسل جدید اینفلوئنسرهای صنعت است و به خاطر علاقه اش به ایجاد تفاوت، چه به صورت حرفه ای و چه شخصی، برجسته است. ما مفتخریم که او را به‌عنوان اینفلوئنسر زنان در سال 2021 معرفی کنیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه