PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سان کمیکال در پی ترمیم زنجیره تامین

 شرکت Sun Chemical شرکت Sapici را که یک شرکت جهانی متخصص در پلی یورتان‌های با کارایی بالا برای پوشش‌ها، بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، چسب‌های صنعتی و غیره است، خریداری کرده است.

 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سال کیمکال با خرید این شرکت استراتژی عرضه یکپارچه خود را در بازار بسته بندی با افزودن قابلیت هایی برای توسعه و تولید پلیمرهای منحصر به فرد برای کل مجموعه مرکبها، پوشش ها و چسب های لمینیت تقویت می کند.
 
منابع و فناوری های ترکیبی DIC/Sun Chemical و Sapici یک مجموعه پلیمری جامع و منحصر به فرد را برای مناطقی مانند پوشش های صنعتی، الاستومرها، چسب های صنعتی و درزگیرها فراهم می کند.
این خرید و ادغام Sun Chemical را به یک بازیگر یکپارچه در بازار چسب‌های لمینیت تبدیل می‌کند که مستقیماً دارایی‌ها، فناوری‌ها و منابع برای بهبود سبد محصولات را در اختیار دارد.
مهران یزدانی، رئیس بسته‌بندی جهانی و مواد پیشرفته در Sun Chemical گفت: ارائه مؤثرترین راه‌حل‌های موجود در بازار به مشتریان خود اولویت شماره یک است و خرید شرکت ساپیسی، نوآوری در چسب‌های لمینیت را قادر می‌سازد تا به این پایگاه خدمات بهتری ارائه دهند. شایستگی‌های اصلی Sapici در تولید محلول‌های مبتنی بر مونومر ایزوسیانات‌های بسیار کم به Sun Chemical این امکان را می‌دهد تا به روندهای فعلی و آینده در پایداری، انطباق، تماس با موادغذایی، سلامت و ایمنی بیشتر رسیدگی کند و تعهد ما به مراقبت مسئولانه را تقویت کند.
کریستین فوریوسی، مدیر عامل شرکت افزود: با پیوستن به نیروها شأن کمیکال پیشرو در صنعت، تیم ما می‌تواند از منابع عظیم خود برای موج بعدی نوآوری در کاربردهای پوشش‌ها، چسب‌ها، الاستومرها و درزگیرها استفاده کند و در نهایت محصولاتی را که مشتریان روزانه به آن‌ها تکیه می‌کنند بهبود بخشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه