PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ به دنبال استخدام کارآموز این بار در انگلستان

هایدلبرگ با برنامه کارآموزی خود در ایالات متحده و آلمان و اینبار در انگلستان رویکردی فعال برای توسعه نسل بعدی متخصصان صنعت چاپ از طریق توسعه حرفه ای در پیش گرفته است. برای این منظور، این شرکت به دنبال استخدام کارآموز جدید در انگلستان است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هایدلبرگ ایالات متحده از سال 2007 کارآموزان فردی را استخدام کرده است، از پایان سال 2020 شروع به استخدام گروه های بزرگتر کرد.
این برنامه از ابتدای امسال شش نفر را با هدف استخدام بیست و پنج نفر دیگر در طی 18 تا 24 ماه آینده تنها در ایالات متحده استخدام کرده است. در آلمان، این شرکت بیش از 120 نفر را برای شروع آموزش در یکی از چهار سایت شرکت در سپتامبر 2021 استخدام کرد.
اکنون هایدلبرگ انگستان با انتشار اطلاعیه خواستار استخدام برای بخش بازاریابی است. این کارآموزان باید 12 هفته دوره آموزشی پشت سر گذارند.
حمایت از کمپین های تبلیغاتی، بروزرسانی صحافت وب، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی،پشتیبانی از تیم بازاریابی، انجام تجزیه و تحلیل بازار و تحقیقات و بررسی مزیتهای رقابتی و... از جمله وظایف و مسئولیتهای افراد مورد نیاز است.
دستمزد کارآموزان در طول دوره آموزشی پرداخت می شود. پس از گذراندن امتحان نهایی، کارآموزان به عنوان تکنسین های آموزش دیده متخصص در حوزه تخصصی خود با فرصت رشد شغلی مادام العمر با هایدلبرگ شروع به کار خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه