PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کونیکامینولتا در فهرست برترین های آب و هوا2021

کونیکا مینولتا برای ششمین بار مقام اول  جهانی را در فهرست آب و هوا توسط CDP، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی که درگیر فعالیت هایی برای تحقق اقتصاد پایدار است، دریافت کرد.
 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت CDP یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که سیستم اطلاع رسانی محیط زیست جهان را برای شرکت ها، شهرها، ایالت ها و مناطق اجرا می کند. بیش از 14000 سازمان در سراسر جهان در سال 2021 داده ها را از طریق CDP اعلام کردند، از جمله بیش از 13000 شرکت به ارزش بیش از 64 درصد از ارزش بازار جهانی.
 
فهرست آب و هوا متشکل از شرکت هایی است که از نظر اهداف تعیین شده و اقدامات انجام شده برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و اعلام اطلاعات به عنوان رهبران جهانی شناخته شده اند. از حدود 12000 شرکت در سرتاسر جهان تحت پوشش نظرسنجی CDP، 204 شرکت (از جمله 56 شرکت ژاپنی) به دلیل تلاش‌های آنها برای کاهش انتشار CO2، کاهش تغییرات آب و هوا و کمک به اقتصاد کم کربن در فهرست آب و هوای A 2021 قرار گرفتند.
 
کونیکا مینولتا به اهداف توسعه پایدار (SDGs) کمک می کند و در عین حال تکامل جامعه تجاری و جامعه انسانی را تسهیل می کند. با 17 SDG، سازمان ملل متحد یک استراتژی جامع جهانی برای غلبه بر چالش های اصلی جهانی فعلی ایجاد کرده است. 
 
به ویژه در مورد SDG Climate Action، Konica Minolta Business Solutions Europe اقدامات متعددی را با تمرکز بر استفاده مسئولانه از منابع انرژی انجام داده است. مقر اروپا و شرکت های تابعه آن در بریتانیا، بلژیک، لیتوانی، هلند، آلمان، اتریش، سوئد، نروژ، اسپانیا و اکثر نقاط فرانسه برای استفاده از برق منابع تجدید پذیر بهره می برند. با پیوستن جهانی به RE100، این شرکت متعهد شده است تا سال 2050  صددرصد انرژی های تجدیدپذیر را تامین کند.
 
از زمان معرفی برنامه خنثی سازی کربن فعال خود در سال 2015، این شرکت و مشتریانش با هم بیش از 40000 تن انتشار غیرقابل اجتناب CO2 را جبران کرده اند.
 
در سال 2019، کونیکا مینولتا bizhub ECO را معرفی کرد، سرویسی که شامل یک پیکربندی از پیش تنظیم شده سازگار با محیط زیست از لوازم جانبی چند منظوره رنگی (MFP) و یک حمایت مالی با همکاری Treedom است.
 
در سال 2020، کونیکا مینولتا AIRe Link را معرفی کرد، یک ابزار پشتیبانی بصری از راه دور که بیش از 853000 کیلومتر در سفر برای مشتریان (3000 مشتری در محل) صرفه جویی کرده است، که به این معنی است که حدود 104 تن انتشار CO2 تولید نشده است.
 
کونیکا مینولتا برای انتقال حمل‌ونقل از جاده‌ای به راه‌آهن یا آبی، از لنج‌هایی استفاده می‌کند که در امتداد رودخانه راین در اروپا به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل‌ونقل از بندر روتردام در هلند به انبار اصلی خود در Emmerich، آلمان می‌روند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه