PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

BOBST انتصابات جدید رهبر خود را اعلام می کند

گروه BOBST انتصابات رهبری جدیدی را برای عملیات بسته بندی انعطاف پذیر خود اعلام کرده است تا چشم انداز صنعت خود را پیاده کند و تخصص جهانی خود را بهتر با نیازهای صاحبان برند، چاپگرها و مبدل ها هماهنگ کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این به دنبال راه اندازی ساختار سازمانی جدید گروه در سال 2021 است.

قرارهای زیر از 1 ژانویه 2022 لازم الاجرا هستند:

مارک مک‌اینولتی سمت رئیس بخش بسته‌بندی انعطاف‌پذیر فروش را برعهده گرفت، در حالی که به عنوان رئیس خط تولید CI Flexo، مستقر در Bobst Bielefeld، در آلمان، به کار خود ادامه داد. مارک از زمان پیوستن به این شرکت در سال 2017 به عنوان مدیر فروش خدمات، در هدایت موفقیت تجاری فناوری BOBST CI Flexo نقش اساسی داشته است.

مارکو کارارا از سمت خود به عنوان مدیر بازرگانی منطقه برای تجهیزات بسته بندی و لیبل انعطاف پذیر و خدمات در قاره آمریکا، اسپانیا و پرتغال به مدیر فروش فناوری خط تولید CI Flexo تغییر مکان داد. مارکو از سال 1987 برای BOBST در پست های مدیریتی مختلف در زمینه های تجاری و خدماتی کار کرده است.

Michele Riva به عنوان مدیر فروش فناوری برای خطوط تولید Gravure and Lamination مستقر در Bobst Italia منصوب شده است. میشل، که تجربه گسترده‌ای را به‌عنوان مدیر فروش و بازاریابی جهانی برای چندین شرکت بین‌المللی در صنعت چاپ دیجیتال به ارمغان می‌آورد، در سال 2020 به گروه Bobst پیوست و از بخش چاپ دیجیتال خود BOBST به سمت جدید خود نقل مکان کرد.

پس از تقریباً چهار دهه خدمات اختصاصی، رهبری تیم‌های فروش بسته‌بندی انعطاف‌پذیر در سراسر جهان، جووانی کاپریوگلیو دامنه فعالیت‌های خود را کاهش می‌دهد. او به ارائه دانش و تجربه ارزشمند خود برای حمایت از توسعه تجاری خط تولید پوشش در نقش مشاوره ادامه خواهد داد.

Davide Garavaglia، مدیر کل Bobst Italia، در مورد انتصاب‌های جدید گفت: آخرین انتصاب‌ها از اجرای برنامه استراتژیک ما پشتیبانی می‌کند و به فعالیت‌های تحول صنعت BOBST در راستای چشم‌انداز شرکتی دیجیتالی‌سازی، اتوماسیون، اتصال و پایداری انگیزه می‌دهد. همانطور که صنعت به تحول منحصر به فرد خود ادامه می دهد، ما همچنان به ساخت یک ساختار جدید برای خدمت بهتر به آینده مشتریان خود در صنعت بسته بندی انعطاف پذیر ادامه می دهیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه