PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

معرفی سیستم جوهر جدید چاپ پارچه کداک

شرکت ایستمن کداک راه اندازی سیستم جدید جوهر برای پروژه های چاپ فیلم به پارچه (DTF) را اعلام کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سیستم های جوهر فیلم به پارچه را می توان با اکثر چاپگرهای جوهرافشان اصلاح شده استفاده کرد و شامل سه جزء ساده است: پودر، فیلم و جوهر. مزایای DTF، مانند سیستم FTF (فیلم به پارچه) کداک، شامل توانایی چاپ بر روی طیف گسترده ای از پارچه ها (مانند پارچه های طبیعی، پلی استر، نایلون، ابریشم مصنوعی، ترکیبی، و پنبه) است. سرمایه گذاری کمتر در سخت افزار برای راه اندازی؛ و انعطاف پذیری بیشتر برای پذیرش پروژه های چاپ مشتری از مزایای این سیستم جدید است.

سیستم جوهر فیلم به پارچه کداک شامل پودر کداک کالر، فیلم کداک کالر و جوهر ویژه ای است که برای استفاده در یک برنامه فیلم به پارچه طراحی شده است. مشتریانی که دارای چاپگرهای مستقیم به لباس (DTG) هستند، می توانند از جوهرهای KODACOLOR DTG با فیلم و پودر کداک کالر برای افزودن FTF کداک به محصولات خود استفاده کنند.

برای صاحبان مغازه‌های چاپ پارچه که خواهان چاپ پارچه با کیفیت بالا و بدون هزینه سیستم چاپ پارچه DTG کامل هستند یا می‌خواهند پروژه‌های چاپ اضافی روی پارچه‌هایی غیر از پنبه را به مشتریان خود ارائه دهند، سیستم جوهر FTF کداک راه‌حل ایده‌آلی است.

گرانت فرنچ، مدیر محصولات DTG و FTF کداک گفت: ما خوشحالیم که ورود کداک به این بازار را اعلام می کنیم تا مشتریان بیشتری به گزینه تجاری با کیفیت بالا و کم هزینه برای ایجاد پروژه های پارچه چاپی شگفت انگیز دسترسی داشته باشند.

کداک به تولید و فروش جوهرهای دیجیتال برای سیستم‌های پیزو حرارتی و جوهر افشان پیوسته برمی‌گردد که متعلق به دهه 1990 است و نشان دهنده تعهد مداوم ما به تجارت جوهرافشان است. کداک سابقه ای قوی در نوآوری و برتری در فناوری های کلیدی مورد نیاز برای تولید جوهرهای پارچه و سیستم های جوهر برتر دارد.

سفارشی سازی پارچه برای پوشاک، لوازم جانبی، اثاثه یا لوازم داخلی و تابلوهای نرم در حال رشد است که نشان دهنده یک فرصت تجاری قابل توجه برای کداک در صنایع چاپگرهای FTF، DTG و فرمت گسترده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه