PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گروه هوبرمرکبی برای تماس مستقیم با غذا معرفی کرد

شرکت مرکب سازی هوبر از تولید مرکبهای خبر داد که با تکیه بر تکنولوزی امکان تماس با غذا را بدون خطر و انتقال مواد شیمیایی راه اندازی نموده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بخش Hubergroup Print Solutions - این امکان را با MGA CONTACT مرکب فست جدید فراهم آورده است.

به لطف مواد اولیه ای که به دقت انتخاب شده اند، سری مرکب برای چاپ ایمن بر روی داخل بسته بندی مواد غذایی کاغذ و مقوا مناسب است. این محصول همراه با لاک هوبرگروپ مناسب برای تماس مستقیم با مواد غذایی است و تایید شده؛ به این معنی که هیچ مانع عملکردی مورد نیاز نیست. طیف رنگ و ثبات نوری این سری مرکب، که اکنون در سراسر جهان در دسترس است، با مرکبهای افست معمولی قابل مقایسه است.

با MGA CONTACT، صاحبان برند و طراحان بسته بندی اکنون دو برابر فضای بیشتری برای نمایش پیام ها و اطلاعات خود دارند. به این ترتیب، بسته‌بندی میوه‌ها، سبزیجات یا شکلات‌ها می‌تواند طراحی جذاب‌تری داشته باشد. این امکان پذیر است زیرا متخصص مرکب فقط از موادی استفاده می کند که برای تماس مستقیم با غذا مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا و معیارهای FDA مجاز شده اند. علاوه بر این، سری مرکب در یک مرکز تولید جداگانه در کارخانه hubergroup در Celle، آلمان تولید می شود.

MGA CONTACT در چاپ به ثبات فرآیندی مشابه با سری‌های جوهر MGA دست می‌یابد، بنابراین چاپگرها نیازی به انجام تنظیمات ندارند. سری مرکب فقط باید با لاک پوشانده شود که برای تماس مستقیم با غذا نیز مناسب است. برای این منظور، hubergroup محصولاتی از محدوده ACRYLAC DFC (تماس مستقیم با غذا) خود را توصیه می کند.

تولیدکنندگان می توانند در طراحی بسته بندی خود به خلاقیت خود دست یابند زیرا MGA CONTACT پایداری نوری عالی دارد و به عنوان یک سری ECG (گستره رنگ گسترده) طیف رنگی بزرگی را نیز پوشش می دهد. به لطف فرمولاسیون پایدار، این سری مرکب نیز به خوبی قابل بازیافت است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه