PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گام بلند هایدلبرگ برای تولید پایدار در چاپ افست


شرکت‌های آلمانی Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) و PURE inks Europe GmbH (PURE) توافق‌نامه‌ای را برای پایدارتر کردن چاپ افست منعقد کرده‌اند. در حالی که هایدلبرگ، بزرگ‌ترین تولیدکننده جهانی ماشین‌های چاپ افست، متعهد به پشتیبانی و راهنمایی مشتریان خود به سمت راه‌حل‌های تولید پایدارتر است، PURE با طیف وسیعی از مرکب های چاپی خود از این روش پیروی می‌کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بست بندی ایران، هایدلبرگ این مرکب ها را تحت لیبل PURE، در کنار مواد مصرفی Saphira خود که بخشی از بسته PURE خواهند بود، عرضه خواهد کرد. مشتریان همچنین از ارائه خدمات پیاده سازی و انتقال فردی برای استفاده از مرکب های PURE بهره مند می شوند.
مرکب PURE یک سیستم کاملاً جدید، یک نوآوری پیشگامانه، عاری از کربن های فسیلی برای محافظت از جو و سویا، نارگیل و روغن نخل برای محافظت از محیط‌زیست است. این محصول همچنین عاری از روغن معدنی است، با عوامل اتصال بر اساس مواد 100٪ طبیعی بدون تغییرات شیمیایی یا سنتز. PURE به طور کامل از استفاده از خشک کن های فلزی و سایر صابون های فلزی خودداری می کند و معیار جدیدی را برای پایداری مرکب افست ایجاد می کند.

هانس هویگه نایب رئیس، مواد مصرفی مدیریت محصول از هایدلبرگ توضیح می‌دهد: هایدلبرگ خوشحال است که مجموعه خود را با مرکب های کم مهاجرت PURE گسترش می‌دهد، که مزایای مرکب های معمولی و خشک‌کننده UV را ترکیب می‌کند و مشتریان ما را قادر می‌سازد PURE را به عنوان یک سیستم برای استراتژی پایداری بلندمدت ادغام کنند.
مایکل برز، مدیرعامل PURe Inks، با حمایت از سرمایه گذاری مشترک هایدلبرگ، می گوید: ما چندین سال کار کرده ایم تا به بالاترین استاندارد کیفیتی که اکنون برای PURE داریم، دست یابیم. پس از آزمایش مشترک، هایدلبرگ یک بسته کامل PURE را ارائه می دهد که کلید موفقیت این فناوری جدید در اروپا است.

فرآیند زیست تخریب پذیری مواد مصرفی صنعت چاپ یکی از بزرگترین تمرکزهای تولیدکنندگان این صنعت در جهان است و چاپخانه داران ایران باید به استفاده از محصولات با قابلیت پایداری و بازیافت این بسیار توجه نمایید. بدون شک در آینده ایی نزدیک عدم رعایت این نکات صارات محصولات چاپی را به صفر خواهد رساند. در مقابل به روزسانی واحدهای چاپی در حوزه پایداری چاپ می تواند یک مزیت بزرگ رقابتی در بازار بین المللی باشد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه