PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کونیگ و بائر فلکسوتکنیکا را از ایتالیا جابجا می کند!

مدیران ارشد کونیگ و بائر معتقدند مونتاژ باندلینگ در گروه نه تنها سایت را کارآمدتر و سودآورتر می کند، بلکه از مشاغل در دراز مدت محافظت می کند.
 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برنامه کارایی P24x که توسط کونیگ و باوئر در سپتامبر 2020 برای تقویت موقعیتش در بازار و افزایش سودآوری تصویب شد، باعث پیشرفت بیشتر در اجرای آن شد. یکی از زمینه های اقدام بهینه سازی کارخانه های تولید و مونتاژ است. کونیگ و باوئر پیوسته این مسیر را از طریق بسته‌بندی داخلی گروه، جابجایی و همسویی مجدد دنبال می‌کند تا در بلندمدت رقابتی باقی بماند.

این شامل انتقال عملیات مونتاژ Koenig & Bauer Flexotecnica در Tavazzano، ایتالیا، به Würzburg است. سخنگوی هیئت مدیره دکتر آندریاس پلسکه اطمینان می‌دهد: ما همه گزینه‌ها را به دقت بررسی کرده‌ایم تا بیشترین تعداد مشاغل ممکن را در توازانو حفظ کنیم. مسئولیت کل سایت، جابجایی مونتاژ را اجتناب ناپذیر می کند. مونتاژ باندلینگ در داخل گروه، سایت را کارآمدتر و سودآورتر می کند و در نتیجه مشاغل را در بلندمدت ایمن می کند. عملکردهای اصلی مانند ساخت و ساز و توسعه، خدمات و فروش برای ایتالیا حفظ خواهد شد و همچنین در صورت لزوم تقویت خواهد شد.

در Tavazzano ما به رهبری کار گروه در راه حل های نوآورانه و کاربردی چاپ فلکسو ادامه خواهیم داد. Luigi Magliocchi، مدیر عامل Koenig & Bauer Flexotecnica توضیح می دهد که مشتریان می توانند به سال ها تخصص ما در زمینه بسته بندی انعطاف پذیر اعتماد کنند.
شیوع کووید به ویژه شاهد افزایش تقاضا برای مواد غذایی بسته بندی شده با فیلم بوده است و افزایش تجارت الکترونیکی نیز نیازمند بسته بندی های انعطاف پذیر و کاهش وزن است. ماشین های فلکسو پیشرفته CI برای چاپ روی کاغذ، فیلم و سایر مواد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر بخشی از سبد محصولات گسترده کونیگ اند باوئر هستند که آن را به تنها تولیدکننده پرس تبدیل می‌کند که بر تمام فرآیندهای چاپ صنعتی تقریباً بر روی همه لایه‌ها تسلط دارد. به همین دلیل است که هزینه های تحقیق و توسعه دست نخورده باقی می ماند.

کریستوف مولر، عضو هیئت مدیره می‌افزاید: در سال‌های آینده تمرکز Flexotecnica بر استفاده از شبکه خدمات قوی کونیگ و بائر با بیش از 1000 کارمند و فروش جهانی برای گسترش بیشتر سهم بازار در بخش بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و ادامه همکاری در سطح چشم خواهد بود. برای مشتریان ما با راه حل های نوآورانه، مشتری مدار و خدمات دیجیتال خواهد بود. همکاری بین واحدهای تجاری مختلف در کونیگ و بائر قبلاً ارزش خود را ثابت کرده است.

به عنوان بخشی از برنامه کارایی P24x، این شرکت تعدادی ابتکار از توسعه بیشتر محدوده مطبوعات مطابق با نیازهای بازار، دیجیتالی کردن فرآیندها و کاهش هزینه های تولید را آغاز کرده است. بنابراین کونیگ و باوئر به تمرکز بر راه‌حل‌های سیستم سرتاسر و بهینه‌سازی هزینه کل مالکیت (TCO) برای مشتریان ادامه می‌دهد. مونتاژ یکپارچه و همکاری نزدیکتر، به عنوان مثال در مهندسی و خدمات، اثرات هم افزایی را در سراسر فرآیند ارزش افزوده و در کل مجموعه ایجاد می کند. ایجاد مراکز شایستگی ساختارهای کارآمدتری را تسهیل می‌کند، که به نوبه خود زمینه را برای نوآوری‌های بیشتر، راه‌حل‌های سفارشی برای مشتریان فراهم می‌کند و کیفیت برتر مرسوم کونیگ و بائر را تضمین می‌کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه