PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کونیکا مینولتا جوهرافشان LED UV جدید معرفی کرد

کونیکا مینولتا، پیشرو در راه‌حل‌های چاپ و بسته‌بندی صنعتی و تجاری، از راه‌اندازی مدل AccurioJet KM-1e با وضوح بالا (HD) خبر داد، که تکامل یافته ماشین جوهرافشان LED UV AccurioJet KM-1e است که به گسترش بیشتر. کسب و کار مشتریان کونیکا مینولتا کمک می‌کند.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، AccurioJet KM-1eخروجی 1200 x 1200 DPI واقعی را ارائه می دهد که با کیفیت چاپ افست رقابت می کند. با استفاده از فناوری جدید HD، بهبودهایی در کیفیت تولید برای AccurioJet KM-1e ایجاد شده است. اینها شامل رنگ ، یکنواختی پس‌زمینه‌ها و بازتولید بافت‌ها، با کیفیت تصویر «بهترین در صنعت» است. کتاب‌های عکس، کتاب‌های هنری و چاپ بسته‌های دیجیتال همگی از جمله بازارهای مناسب برای این مدل جدید HD هستند.

از زمان رونمایی AccurioJet KM-1 کامل کننده 23×29 اینچی چاپ دیجیتال جوهرافشان UV تمام رنگی در سال 2016، کونیکا مینولتا به طور مستمر از تحول و گسترش کسب و کار مشتریان خود حمایت کرده است. هدف اصلی این شرکت از نزدیک ماندن به مشتریانش به آن اجازه داده است تا بر اساس فناوری های اختصاصی خود بسازد.

ماشین Quantum Graphics (Quantum) یک چاپگر تجاری که مجموعه کاملی از خدمات چاپ و فرعی را در Eden Prairie، مینه‌سوتا ارائه می‌کند، اولین مشتری کونیکا مینولتا در آمریکای شمالی خواهد بود که فناوری جدید HD را پیاده‌سازی می‌کند. کوانتوم در سال 2021 پس از جستجوی جامع، پرس جوهرافشان LED UV AccurioJet KM-1e خود را به دست آورد که طی آن تیم چندین سازنده مختلف چاپگرهای جوهرافشان را در نظر گرفت. پس از ارائه‌های فروشنده، تصمیم به اتفاق آرا برای خرید KM-1e گرفته شد، که محرک‌های اصلی آن انعطاف‌پذیری بستر، سرعت تغییر از کاری به کار دیگر و پخت UV برای مواد مصنوعی بود. از زمان نصب، کوانتوم به سرعت تولید را در مطبوعات افزایش داده است و رشد قابل توجهی را، به ویژه در تجارت پست مستقیم خود، به دلیل قابلیت های داده متغیر AccurioJet KM-1e و انعطاف پذیری بستر، پیش بینی می کند.
نیک لارسن، مدیر فناوری، گرافیک کوانتومی، گفت: این واقعاً مربوط به این است که AccurioJet KM-1e با مجموعه تجهیزات موجود ما، و توانایی و ظرفیتی که توانسته‌ایم اضافه کنیم، مطابقت دارد. ما کارها را از هر بخش چاپ به چاپخانه بدون مشکل منتقل کرده ایم، از جمله اجرای کار از بخش بزرگ فرمت خود که حتی بخشی از محدوده اصلی خود نبود، سرعت، کارایی و کیفیت را به دست آوردیم و همچنین هزینه ها را کاهش دادیم.
ما قبلاً به خوبی چاپ می‌کردیم، اما دیدن کیفیت در کنار هم باورنکردنی بود. گای پترسون، رئیس و مدیر عامل شرکت Quantum Graphics گفت: قابلیت جدید به ما این امکان را می‌دهد که پروژه‌های کاری با حجم بالا و تنوع بالا را سریع‌تر و با کیفیت بهتر از همیشه تبدیل کنیم. مشتریان ما خواهان بهترین کیفیت چاپ هستند و ما بسیار هیجان زده هستیم که فناوری جدید HD را نصب کنیم، که به ما امکان می دهد با کیفیت تصویری که تولید می کند، نوار را حتی بالاتر ببریم.

ماشین چاپ جوهر افشان UV LED AccurioJet KM-1e در سال 2020 راه اندازی شد و امکان چاپ با ارزش افزوده بالا را با اتصال بهبود یافته به پس پردازش فروشنده شخص ثالث و طیف وسیع تری از بسترها فراهم کرد. کاغذ بدون روکش، روکش شده، کاغذ روکش شده هنری، کاغذهای رنگی و فلزی، رسانه های شفاف، بستر های پلاستیکی، بوم و کاغذ سنگی همگی زیرلایه هایی هستند که می توان روی دستگاه استفاده کرد. چاپ به دلیل کاربردهای فراوانش به عنوان چاقوی ارتش سوئیس چاپ نامیده می شود و گواهی جوهر زدایی INGEDE را برای کاغذهای بدون پوشش و روکش دار دریافت کرده است که شامل کیفیت بازیافتی می شود. اخیراً، دستگاه گواهینامه سیستم Idealliance Master Elite ISO/PAS 15339 را دریافت کرده است که توانایی آن را برای برآورده کردن فضای رنگی مورد نیاز مشخص شده توسط شرایط چاپ مرجع مشخص شده (CRPC) ISO/PAS 15339 تأیید می کند.
با تکیه بر این نقاط قوت، مدل جدید AccurioJet KM-1e HD کونیکا مینولتا جذابیت خود را برای برنامه هایی مانند کتاب های عکس و هنری بیشتر کرده است. کونیکا مینولتا با همکاری نزدیک با ماشین‌های پس پردازش موجود مشتریان، برای سفارشی‌سازی سیستم‌های اتصال مشارکت داشت. علاوه بر جنبه فنی، زمینه هایی مانند تجزیه و تحلیل وضعیت عملکرد ماشین و بهبود بهره وری با همکاری نزدیک با مشتریان توسعه یافته است.
بیل تروکسیل، رئیس بخش چاپ صنعتی و تولید، گفت: از آنجایی که کونیکا مینولتا به رشد حضور خود در بخش‌های بسته‌بندی، چاپ تجاری و صنعتی ادامه می‌دهد، ما روابط نزدیک خود را با مشتریان حفظ می‌کنیم و با آنها همکاری می‌کنیم تا فرصت‌های جدیدی را برای حمایت از رشد آنها شناسایی کنیم. ، کونیکا مینولتا. "با ادغام فناوری HD در AccurioJet KM-1e، کیفیت تصویر ما استاندارد جدیدی را در صنعت ایجاد کرده است و تعهد ما را برای ارائه بالاترین کیفیت چاپ به مشتریان خود انجام می دهد تا آنها بتوانند به بهترین شکل نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه