PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رئیس جدید کمیته drupa معرفی شد

در جلسه کمیته drupa در 8 فوریه 2022، دکتر آندریاس پلسک، مدیر عامل شرکت کونیگ و بائر AG، به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این جلسه همچنین به اتفاق آرا ولفگانگ پوپن از شرکت چاپ فرایبورگرGMBH و شرکت KG و رئیس فدراسیون صنایع چاپ و رسانه آلمان ، مجدداً به عنوان معاون وی انتخاب شد.

دکتر آندریاس پلسک جانشین بولزا شونمان مدیرعامل سابق Koenig & Bauer AG می شود که از سال 2012 ریاست کمیته drupa را بر عهده داشت و در سن تعیین شده بازنشسته شد. دکتر پلسکه اظهار داشت: جانشینی آقای بولزا شونمان برای من افتخار ویژه ای است و مایلم از اعتماد اعضای کمیته تشکر کنم.

در موقعیت جدید خود، خوشحالم که به طور فعال توسعه بیشتر و اهمیت جهانی دروپا را به منظور تقویت جایگاه منحصر به فرد آن به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان شکل می دهم.

ولفگانگ پوپن همچنین از انتخاب مجدد خود به عنوان معاون خرسند است: دروپا مخفف نوآوری ها و اولین نمایش های فناوری است و قطعاً دوباره یک نقطه عطف کلیدی در یک صنعت دائما در حال تحول خواهد بود.

دروپای بعدی از 28 می تا 7 ژوئن 2024 در محل نمایشگاه دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و بر روند دیجیتالی‌سازی و پایداری تمرکز خواهد داشت. ثبت نام غرفه داران اکنون به صورت آنلاین در www.drupa.com باز است.

کمیته دروپا به عنوان بخشی از اولین دروپا در سال 1951 تأسیس شد و از تعداد مساوی غرفه داران و بازدیدکنندگان تشکیل شده است. وظیفه آن مشاوره مسه دوسلدورف در مورد توسعه بیشتر مفهومی و مرتبط با صنعت این نمایشگاه تجاری پیشرو است.

گفت‌وگوی شخصی با کارشناسان و متخصصان مهم از سوی تولیدکنندگان و کاربران در صنعت، اهمیت بسیار ویژه‌ای پیدا می‌کند، به‌ویژه با توجه به تغییرات مداوم صنعت و تأثیر مداوم همه‌گیری جهانی. جهت گیری آینده دروپا به طور قاطع تحت تأثیر این تحولات است.

انجمن فناوری چاپ و کاغذ ، فدراسیون صنایع چاپ و رسانه آلمان، انجمن های تجاری پردازش کاغذ، انجمن صنعت رنگ و مرکب چاپ آلمان، انجمن فنی فلکسوگرافی از جمله اعضای کمیته دروپا هستند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه