PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برنامه ریزی آموزشی مصر برای توسعه صادرات چاپ و بسته بندی

سارا ابراهیم، ​​مدیر اجرایی شورای صادرات مصر برای چاپ، بسته‌بندی، کاغذ، آثار ادبی و هنری از آغاز یک برنامه آموزشی برای 30 شرکت که به طور مساوی بین بخش‌های بسته‌بندی و شیمیایی تقسیم شده‌اند، با مشارکت یک مرکز آلمانی برای همکاری‌های بین‌المللی از 12 مارس خبر داد. این به عنوان بخشی از برنامه با هدف تسریع رشد شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) در بخش های چاپ و بسته بندی انجام می شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی افزود: 18 شرکت در این هفته تحت پروژه اصلاحات و توسعه تجارت در مصر توسط آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) آموزش دیدند. هدف از این پروژه افزایش صادرات شرکت های کوچک و متوسط ​​در برخی از بخش های صنعتی و آموزش روش هایی برای مقابله با موانعی است که بر رقابت شرکت های صادرکننده تأثیر می گذارد.

ندیم الیاس، رئیس شورای صادرات چاپ، بسته‌بندی، کاغذ، آثار ادبی و هنری و رئیس اتاق صنایع چاپ و بسته‌بندی فدراسیون صنایع مصر (FEI)، اعلام کرد که هدف این بخش صادرات 1.2 میلیارد دلاری تا سال 2025 است. .

وی با بیان اینکه شورای صادرات به دنبال حفظ نرخ ثابت افزایش 10 درصدی صادرات در سال 2022 است، خاطرنشان کرد: صادرات این بخش با جهش بیش از 50 درصدی به 900 میلیون دلار در سال 2021 رسید.

رئیس هیئت مدیره همچنین خاطرنشان کرد: رونق این بخش در سال 2021 ممکن است در سال های آینده تکرار نشود و تمرکز بر دستیابی به رشد متوازن سالانه در بخش هایی از جمله کتاب، نشریات، کاغذ، بسته بندی انعطاف پذیر و مقوا است.

صادرات کتاب و نشریات مصر 42 درصد افزایش یافته و تا اکتبر 2021 به 13.35 میلیون دلار رسیده است، در مقایسه با 9.41 میلیون دلار برای مدت مشابه در سال 2020 است. پیش تر نیز احمد جابرمعاون اجرایی شورای صادرات مصر برای چاپ، بسته‌بندی، کاغذ، به تمرکز صنعت چاپ مصر بر صادرات و تلاش برای رسیدن به هدف رویایی 100 میلیارد دلاری تاکید کرده بود و گفته بود: همه ابتکارات برای حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان، به ویژه صنعت تولید داخلی برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه