PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سرمایه گذاری اپسون بر روی خرده فروشی

شرکت Seiko Epson و شرکت تابعه آن Epson X Investment Corporation ("EXI") در Cloudpick Limited ("Cloudpick")، یک ارائه دهنده راه حل خرده فروشی هوشمند، از طریق یک صندوق مشترک، مشارکت محدود سرمایه گذاری EP-GB سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ماموریت Cloudpick تغییر تجربه خرید با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و داده های بزرگ برای توسعه و ارائه نرم افزار و سخت افزار برای راه حل های زیرساخت خرده فروشی مستقل است. Cloudpick که در سال 2017 تأسیس شد، در حال حاضر به بیش از 11 کشور از جمله ژاپن گسترش یافته است.

راه‌حل‌های Cloudpick از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در فروشگاه برای تشخیص دقیق محصولات و رفتارهای خرید مشتری و پردازش سریع پرداخت آنلاین برای کاهش نیاز به نیروی کار در فروشگاه‌های خرده‌فروشی هوشمند و دستیابی به عملکرد کم‌هزینه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده می‌کنند. Cloudpick یک پلت فرم عملیات فروشگاه دیجیتال را ارائه می دهد که عملکردهای بازاریابی پیشرفته ای را که اطلاعات و رفتارهای خرید مشتری را تجزیه و تحلیل می کند و عملکردهای ارائه محتوای تبلیغاتی از طریق علامت دیجیتال در فروشگاه و موارد دیگر را ادغام می کند. همچنین پشتیبانی از عملیات فروشگاه پس از اجرای راه حل، با پیش بینی فروش محصول، پشتیبانی بازاریابی و سایر خدمات وجود دارد.

اپسون از طریق سرمایه‌گذاری و ایجاد مشترک با Cloudpick، به دنبال استفاده از فناوری، محصولات و خدمات خود در عملیات خرده‌فروشی پیشرفته است، کسب‌وکاری که شامل فروشگاه‌های مستقل و بدون صندوق است و انتظار می‌رود به دلیل کمبود نیروی کار در آینده شاهد گسترش بیشتری باشد. در ادامه اپسون با ایجاد انواع مشارکت ها و هم افزایی بر اساس فناوری ها، محصولات و خدمات اختصاصی ما، به دستیابی به جامعه ای پایدار کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه